وبلاگ

به‌روزرسانی محتوای مفید Google، لرزش‌های به‌روزرسانی هسته Google، افت نتایج غنی از سؤالات متداول، گزارش‌های مرکز تجاری کنسول جستجو و موارد دیگر


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

ما یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های رسمی رتبه‌بندی Google را دریافت کردیم، به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر ۲۰۲۳. این هفته اولین تکان‌ها و نوسانات پس از Google Core Update را داشتیم. گوگل پس از اعلام قصد خود در یک ماه پیش، سرانجام بخش‌هایی از پرسش‌های متداول را کنار گذاشت. گوگل همچنین ما را شگفت زده کرد و گفت که نتایج چگونه برای غنی سازی نه تنها برای موبایل، بلکه برای جستجوی دسکتاپ نیز ناپدید می شوند. Google Search Console گزارش‌های مفید جدیدی از Merchant Center ارائه می‌دهد. گوگل همچنین گفت که مشکلات نام سایت به شدت کاهش یافته است. گوگل گفته است که رفع مشکلات INP شما باعث بهبود رتبه شما نمی شود. گوگل گفت از محتوای بی کیفیت در صفحات دسته بندی تجارت الکترونیک خودداری کنید. گوگل گفته است که هیچ راهی برای جلوگیری از از دست رفتن ترافیک جستجو هنگام طراحی مجدد وب سایت ها وجود ندارد و شما نیز به همان نقطه باز نخواهید گشت. گوگل گفته است که توضیحات متا برای رتبه بندی جستجو اهمیتی ندارد. Google گفت که تعداد بسیار کمی از فایل‌های robots.txt بیش از 500 کیلوبایت است. Google فرآیند جدیدی برای بازگرداندن نمایه کسب‌وکار Google دارد. Google Local در حال آزمایش و نمایش مجدد نظرات شخص ثالث است. گوگل به تأیید برخی از تبلیغ‌کنندگان تعلیق شده نیاز دارد. یکی از آگهی‌دهندگان گزارش داد که هزاران دلار به دلیل آزمایش Google Ads از دست داده است. گوگل همچنین تجربه جستجوی مولد جدید خود را در نتایج جستجوی سنتی ترویج می کند. جستجوی بینگ کلیپ های ویدیویی قابل پخش را آزمایش می کند. بینگ چت روی یک ویژگی دستورالعمل شخصی کار می کند. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به patreon.com/barryschwartz. این برترین اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

  آیا تجارت محاوره ای واقعا آینده است؟ • Yoast

حامی: Wix – استودیو Wix ویژگی های جدیدی را راه اندازی کرده است wix.com/studio/features از جمله ابزارهای طراحی پاسخگو با هوش مصنوعی و توانایی مدیریت CSS خود در Wix و موارد دیگر، بنابراین آن را در اینجا بررسی کنید wix.com/studio/features.

حتماً در فید ویدیوی ما مشترک شوید یا مستقیماً در iTunes مشترک شوید، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا پخش کننده پادکست مورد علاقه خود از این به روز رسانی ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه جریان:

جستجوی موضوعات بحث:

خواهش میکنم در یوتیوب مشترک شوید یا از طریق iTunes یا RSS Reader مورد علاقه خود مشترک شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ صحیح نظر دهید و موفق باشید!

منبع: https://www.seroundtable.com/video-09-15-2023-36048.html