وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 13 اکتبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

Google Search Generative Experience اکنون می تواند تصاویر و متن ایجاد کند. گوگل نتایج تورفتگی را حذف کرد. گوگل در حال آزمایش نماد یک شخص در نوار جستجو است. گوگل تصاویر محصول را با لینک های قابل کلیک آزمایش می کند. گوگل در حال آزمایش نماد فروشنده مد روز است. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • تجربه جستجوی مولد گوگل می تواند تصاویر و متن ایجاد کند
    Google تجربه جستجوی تولیدی خود را برای ایجاد تصاویر و متن ارتقا داده است، نه اینکه فقط به شما پاسخ دهد و تصاویر یا محتوای افراد دیگر را به شما نشان دهد. گوگل گفت SGE اکنون می تواند به شما کمک کند “تصویری ایجاد کنید که می تواند یک ایده را زنده کند، یا در صورت نیاز به یک نقطه شروع، از یک پیش نویس نوشته شده کمک بگیرید.”
  • جستجوی گوگل تورفتگی نتایج را متوقف می کند
    گوگل نتایج تورفتگی را متوقف کرد، کاری که گوگل بیش از یک دهه است که انجام می دهد. در عوض، گوگل به سادگی نتیجه ای را که در نتایج اصلی فرورفته می کرد فهرست می کند.
  • جستجوی گوگل لینک ها را روی تصاویر محصول آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش پیوندهای همپوشانی، مانند واترمارک، روی تصاویر نتایج محصول است. من می‌توانم این را در برخی از مرورگرها، نه همه، بازتولید کنم، بنابراین به نظر آزمایشی می‌رسد که در آن Google می‌تواند ببیند آیا جستجوگران روی پیوند در تصویر کلیک می‌کنند یا نه.

  • نماد فروشنده پرطرفدار در جستجوی Google در Snippet
    گوگل یک نماد جدید «فروشنده پرطرفدار» برای نتایج خاص محصول در قطعه جستجو دارد. این یک نماد پیکان رو به بالا را در کنار عبارت “فروشنده پرطرفدار” در زیر نتایج محصول نشان می دهد.
  • نماد افراد در نوار جستجوی تکمیل خودکار گوگل
    به نظر می رسد جستجوی Google در حال آزمایش اضافه ، نماد یک شخص به نوار جستجو، نوار جستجوی تکمیل خودکار است. به من گفته شده که نمادهای افراد فقط در فیلتر چشم انداز ظاهر می شوند، اما شخصاً هنوز نمی توانم آنها را بازتولید کنم.
  • خلاصه ویدیوی Buzz News Search: نوسانات بالای رتبه بندی جستجوی Google، اشکال ارائه تبلیغات در Google، SGE Lite و موارد دیگر
    برای نسخه اصلی iTunes، اینجا را کلیک کنید. این هفته شاهد تاثیر آپدیت هرزنامه اکتبر 2023 گوگل و به روز رسانی اصلی اکتبر 2023 گوگل با نوسانات بسیار زیاد بودیم. روز قبل…

  • مجسمه کیف گوگل
    در اینجا مجسمه جالب گوگل از دفتر گوگل برزیل را مشاهده می کنید. آیکون کیف گوگل را به شکل مجسمه نشان می دهد.
  نحوه حذف نوار کناری در وردپرس » رتبه ریاضی

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-13-2023-36207.html