وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 31 اکتبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

گوگل می گوید که محتوای قدیمی محتوای بی فایده نیست. وقتی می‌خواهید کمپین را متوقف کنید، Google Ads یک نظرسنجی را نشان می‌دهد. Google SGE پاسخ های دستور العمل های هوش مصنوعی را نشان می دهد. به نظر می رسد تبلیغات خدمات محلی Google به طور یکنواخت تر تبلیغ کنندگان را نشان می دهد. گوگل کاربران خود را با درخواست آیکون های بلندگو و لیست گسترش داده است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل: محتوای قدیمی آن را محتوای بی فایده نمی کند
    دنی سالیوان، رئیس جستجو در گوگل، در X گفت که فقط به دلیل قدیمی بودن محتوا، به این معنی نیست که بی فایده است. او گفت: «فقط به این دلیل که چیزی قدیمی‌تر است، به این معنی نیست که بی‌فایده است. »
  • تجربه جستجوی مولد Google اکنون پاسخ های هوش مصنوعی را برای دستور العمل ها نشان می دهد
    جستجوی جدید Google، Google Search Generative Experience، اکنون پاسخ‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را برای درخواست‌های دستور پخت نمایش می‌دهد. به من گفته شده است که این در نسخه های اولیه SGE ظاهر نمی شود، اما در چند روز گذشته Google SGE شروع به نشان دادن برای درخواست های دستور پخت کرده است.
  • نظرسنجی سرزده جدید تبلیغاتی گوگل هنگام تعلیق یک کمپین
    Google Ads اکنون یک نظرسنجی کوتاه نشان می دهد که از شما می پرسد چرا کمپین تبلیغاتی خود را قبل از اینکه در نهایت آن را متوقف کنید، متوقف می کنید. بله، این زمان غیر ضروری را به روز مدیر PPC اضافه می کند و می توانم ببینم که برای برخی از کاربران PPC توهین آمیز است.

  • گزارش: تبلیغات سرویس محلی Google تبلیغات را به طور مداوم ارائه می دهد
    گوگل تبلیغات خدمات محلی خود را یکنواخت تر ارائه می دهد. این بدان معناست که قبلاً همان تبلیغ‌کننده اغلب در مکان‌های LSA در نتایج جستجوی Google ظاهر می‌شد و در آنجا می‌ماند، اما اکنون به نظر می‌رسد که Google از مجموعه متنوع‌تری از تبلیغ‌کنندگان استفاده می‌کند.

  • گوگل تست را گسترش می دهد. مردم همچنین در مورد آیکون های بلندگو و لیست می پرسند
    گوگل در حال گسترش آزمایش خود است: مردم همچنین در مورد آیکون های بلندگو و لیست سوال می کنند. تعداد کمی از افراد متوجه شدند که این نمادها در نتایج جستجوی گوگل در بخش «مردم همچنین می‌پرسند» در آخر هفته ظاهر می‌شوند. به نظر می رسد هنوز مستقر نشده است، زیرا من هنوز آن را نمی بینم.

  • هالووین Ghost Zombie Prop در Google Office
    کارمندان Google عاشق وسایل خود هستند و در اینجا یکی از هالووین است که دارای نوعی زامبی ارواح است. به نظر می رسد امسال شخصی آن را برای سرگرمی در محل کار راه اندازی کرده است.
  TikTok اینفلوئنسرهای مجازی را برای تبلیغات ویدیویی آزمایش می کند

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

  مایکروسافت Copilot Pro را با 20 دلار در ماه برای هر کاربر راه اندازی می کند

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-31-2023-36300.html