وبلاگ

دیو دی گرگوریو در بازار کارت تجارت ورزشی

دیو دیگرگوریو 5

در قسمت اول با دیو دی گرگوریو، در مورد سفر او از کار در یادگاری های ورزشی تا ورود به سئو صحبت کردیم. سپس در قسمت دوم، در مورد برخی از تخفیف‌های بسته محلی، تنوع بخشیدن به تلاش‌های سئوی محلی، ویژگی‌های خدمات و جامعه شگفت‌انگیز SEO صحبت کردیم. در بخش سوم در مورد ChatGPT مبتنی بر فرآیند، کنفرانس ها و موارد دیگر صحبت می کنیم. در بخش چهارم، در مورد تحول کسب و کار و استراتژی و همچنین فرهنگ کلی شرکت صحبت کردیم. در قسمت پنجم، دیو بازار کارت تجارت ورزشی را برای من توضیح می دهد.

دیو توضیح می دهد که چگونه این کارت ها را سازماندهی می کنیم و چگونه تعیین می کنیم که کدام کارت ها را برای درجه بندی ارسال کنیم. در مورد بخش و صنعت جمع آوری کارت های تجاری بسیار بیشتر توضیح می دهد. او حتی یک جعبه کارت قدیمی که هنوز باز نشده بود، آورد. صحبت در مورد موضوعی که تحقیق نشده بود لذت بخش بود.

چیزی که من را شگفت زده کرد این است که بهترین زمان برای فروش کارت، فروش آن در مدت کوتاهی پس از خرید آن است. وی از بازار سرمایه گذاری کارت معاملاتی و اینکه چگونه بازار را به نوعی خراب کردند، توضیح داد.

می توانید در مورد آن بیشتر بدانید دیو دی گرگوریو در لینکدین یا در @deegs20.

شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید با کلیک ، اینجا تا بلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم از دست ندهم. من یک سری مصاحبه عالی با SEO و SEMS برنامه ریزی کرده ام، که نمی خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می دهم در طول زمان به بهبود این وبلاگ ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات تماس خود تکمیل کنید.

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 11 سپتامبر 2023

بحث در انجمن در یوتیوب.

منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-252-36470.html