لینکدین مقالات حمایت شده را راه اندازی می کند
وبلاگ

لینکدین مقالات حمایت شده را راه اندازی می کند

لینکدین پست های حمایت شده را معرفی کرده است و به بازاریابان ابزار دیگری می دهد که می تواند به بهبود آگاهی از برند، افزایش تعامل و ایجاد سرنخ کمک کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. از آنجایی که کاربران لینکدین برای خواندن محتوای حمایت شده، دردسر یا ناراحتی لازم برای ، پلتفرم را نخواهند داشت، این می تواند منجر به تعامل بیشتر شود.

پست های حمایت شده لینکدین 798 x 600پست های حمایت شده لینکدین 798 x 600

چگونه کار می کند. هنگامی که یک حساب تجاری مقاله ای را در لینکدین ارسال می کند، اکنون مدیران می توانند آن را تبلیغ کنند. این تبلیغ اجازه می دهد تا یک دکمه CTA مانند “باز ، قفل مقاله” اضافه شود، که کاربران را تشویق می کند تا برای دسترسی به محتوای کامل ثبت نام کنند. در حالی که این ویژگی مشابه تبلیغات تولید سرنخ لینکدین است، ارتباط مستقیم آن با تعامل درون برنامه ای برای لینکدین و به طور بالقوه برای مشاغل مفید است.

دسترسی. در حال حاضر، فقط مقالاتی که توسط مشاغل نوشته شده اند، واجد شرایط حمایت هستند. با این حال، تیم محصول LinkedIn فعالانه روی توسعه بسیاری از ویژگی‌های اضافی کار می‌کند که انتظار می‌رود به زودی عرضه شوند.

باز ،. پست‌های حمایت‌شده قبلاً در اکثر حساب‌های تجاری منتشر شده‌اند، اما ممکن است برخی از برندها هنوز به این ویژگی دسترسی نداشته باشند.

آنچه لینکدین می گوید. Baptiste Beauvisage، مدیر ارشد راه حل های مشتری در LinkedIn، در یک بیانیه مطبوعاتی مزایای این محصول جدید را برای تبلیغ کنندگان و برندها برجسته کرد:

  • می توانید از محتوایی که قبلاً در صفحه لینکدین خود دارید استفاده کنید.
  • “پست های حمایت شده ویروسی تر از یک پست وبلاگ میزبان خارجی هستند.”
  • “شما می توانید تمام نظرات اعضای وارد شده را مستقیماً در مقاله داشته باشید.”
  • “UX بهتری وجود دارد.”
  • «شما می توانید بدون نیاز به خروج کاربران از Linkedin برای مشاهده مقاله خود، سرنخ ایجاد کنید. »
  Google Ads نسل تقاضا را برای همه مشتریان در سراسر جهان عرضه می کند

خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


شیرجه عمیق. مقاله ما در مورد افزایش قیمت تبلیغات لینکدین را بخوانید تا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا این پلتفرم در بین تبلیغ‌کنندگان محبوب شده است.

منبع: https://searchengineland.com/linkedin-launches-sponsored-articles-436705