وبلاگ

گوگل از تبلیغ کنندگان می خواهد که اعلان تعلیق حساب را نادیده بگیرند

Google Ads به اشتباه ایمیلی را ارسال کرد که به برخی از تبلیغ کنندگان اطلاع داد که حساب های آنها به حالت تعلیق درآمده است.

این اعلان که به دلیل یک نقص فنی ایجاد شده بود، چند ساعت قبل از تعطیلات شکرگزاری صادر شد و باعث “هراس” برخی از بازاریابان شد.

گوگل اندکی بعد این خطا را تایید کرد و به تبلیغ کنندگان اطمینان داد که پیام را نادیده بگیرند.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر شما یا مشتری شما این پیام را دریافت کرده اید، مطمئن باشید که حساب شما فعال باقی می ماند و کسب و کار شما تحت تاثیر قرار نمی گیرد. این اعلان به اشتباه ارسال شده است و مشکلی ایجاد نمی کند.

“مشتریان در هراس هستند.” پیام های خطا برای اولین بار توسط متخصص PPC کرک ویلیامز در گزارش شد ایکس. او به هوادارانش گفت:

  • ما ناگهان متوجه مشتریانی شدیم که از اینکه GMC آنها به دلیل این ایمیل به حالت تعلیق درآمده است (این درست نیست، ما برای آنها اسکرین شات های GMC و تبلیغات آنها را در طبیعت می فرستیم تا اطمینان حاصل کنیم). آیا شخص دیگری آنها را دریافت کرده است؟ »
  • “به نظر می رسد این یک ایمیل عمومی است. چه چیزی باعث می‌شود کسی در Google Ads چند ساعت قبل از تعطیلات شکرگزاری، ایمیلی مانند این را برای برندها بفرستد تا همه آنها وحشت کنند (به درستی) با این فکر که GMC محصولات خود را رها کرده است، فقط متوجه می‌شوند که به نظر می‌رسد یک خطا یا اشتباه است. ایمیل تبلیغاتی؟ !؟!»
  Comprehensive Guide to Keyword Optimization for SEO

خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


آنچه گوگل می گوید. جینی ماروین، رابط Google Ads، پس از آگاهی از مشکل، به مشترکین خود توصیه کرد ایکس هشدار را نادیده بگیرید و توضیح دهید:

  • “ما یک مشکل فنی را شناسایی کرده‌ایم که به اشتباه این اعلان را راه‌اندازی کرده است. پیام نادرست است و می‌توان آن را نادیده گرفت. توضیحات ارتباطات اضافی ارسال خواهد شد. پوزش می‌خواهیم!”

شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از Google Ads، راهنمای بهترین شیوه‌های Google Ads ما را توسط Rémi Kerhoas، مشارکت‌کننده Land Engine Search بخوانید.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکلاس آگیوسنیکلاس آگیوس

نیکولا آگیوس پس از پیوستن به آن در سال 2023 ویراستار رسانه پولی موتور جستجو لند است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از آن، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال سابقه کار در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین با آژانس SEO Blue Array همکاری کرد تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/google-advertisers-ignore-account-suspension-notification-435022