وبلاگ

گوگل توصیه های مربوط به هرزنامه و سیستم های رتبه بندی را به روز می کند

Google خط‌مشی‌های هرزنامه جستجوی وب و راهنمای سیستم‌های رتبه‌بندی خود را به‌روزرسانی کرده است تا روشن کند که چگونه Google با سایت‌هایی با تعداد زیاد تصاویر صریح و غیرمتوافق و درخواست‌های حذف آنها برخورد می‌کند.

این تغییرات مربوط به خط‌مشی است که به طور خاص از سایت‌هایی که برای حذف اطلاعات منفی هزینه دریافت می‌کنند، اشاره می‌کند، اما دستورالعمل‌ها همچنین بیان می‌کنند که آنها محتوای سایت‌های دیگری را که الگوی رفتاری مشابهی دارند نیز کاهش می‌دهند.

بنابراین، گزارشی درباره یک سایت ممکن است باعث تنزل رتبه سایت های دیگر با شیوه های حذف مشابه شود.

پیشینه خط‌مشی‌های Google در مورد تصاویر صریح و بدون توافق

نوع تصاویری که Google سایت‌ها را برای آن‌ها تنزل می‌دهد، به اشتراک‌گذاری تصاویر صمیمی بدون رضایت طرفی است که عکس او به صورت عمومی در یک وب‌سایت به اشتراک گذاشته شده است.

گوگل بوده است حذف «، انتقامی» از فهرست جستجوی خود از سال 2015. این تغییرات به تکامل گوگل در سیاست‌های هرزنامه و رتبه‌بندی ادامه می‌دهد.

تغییرات در سیاست های ضد هرزنامه گوگل

در اینجا تغییرات در راهنمای هرزنامه و تنزل رتبه گوگل آمده است:

عبارت اصلی:

«اگر حجم بالایی از حذف‌های اطلاعات شخصی مربوط به سایتی با شیوه‌های حذف نادرست را پردازش کنیم، سایر محتوای سایت را در نتایج خود کاهش می‌دهیم.

ما همچنین به دنبال این هستیم که ببینیم آیا همان الگوی رفتاری در سایت‌های دیگر رخ می‌دهد یا خیر و اگر چنین است، کاهش رتبه‌بندی برای محتوای آن سایت‌ها اعمال می‌کنیم.

ممکن است روش‌های تنزل مشابهی را برای سایت‌هایی که حجم بالایی از حذف محتوای Doxxing دریافت می‌کنند، اعمال کنیم.

علاوه بر این، ما حفاظت‌های خودکاری داریم که برای جلوگیری از رتبه‌بندی بالای تصاویر شخصی صریح و بدون توافق در پاسخ به پرسش‌های مربوط به نام‌ها طراحی شده‌اند.

این اضافه شد:

«حذف‌های غیر توافقی یا حذف تصاویر صریح».

نسخه جدید اکنون به شرح زیر است (تاکید بر کلمات اضافی):

«اگر حجم بالایی از حذف‌های اطلاعات شخصی مربوط به سایتی با شیوه‌های حذف نادرست را پردازش کنیم، سایر محتوای سایت را در نتایج خود کاهش می‌دهیم.

ما همچنین به دنبال این هستیم که ببینیم آیا همان الگوی رفتاری در سایت‌های دیگر رخ می‌دهد یا خیر و اگر چنین است، کاهش رتبه‌بندی برای محتوای آن سایت‌ها اعمال می‌کنیم.

ممکن است روش‌های تنزل مشابهی را برای سایت‌هایی که حجم بالایی از محتوای Doxxing دریافت می‌کنند، اعمال کنیم. حذف بدون توافق یا حذف تصاویر صریح

حذف ارجاع به سیستم های خودکار برای حذف این نوع محتوا ممکن است برای برخی جالب باشد.

  Google کنترل‌های امنیتی اضافی برند PMax را ارزیابی می‌کند

این چیزی است که حذف شد:

«علاوه بر این، ما حفاظت‌های خودکاری داریم که برای جلوگیری از رتبه‌بندی بالای تصاویر شخصی صریح و بدون توافق در پاسخ به سؤالات مربوط به نام‌ها طراحی شده‌اند.»

چرا گوگل این قسمت را حذف کرد؟

آیا به این دلیل است که ما زیاد می گوییم یا به این دلیل که سیستم دیگر وجود ندارد؟ یا به این دلیل حذف شده است که با قسمتی که قبلاً تنزل رتبه را ذکر می کند اضافی بود؟

من فکر می کنم این دومی است که به دلیل زائد بودن حذف شد.

راهنمای سیستم های رتبه بندی جستجو به روز شده است

تغییر مشابهی در راهنمای گوگل برای سیستم های رتبه بندی جستجو ایجاد شد، جایی که همان جمله در مورد “حفاظت های خودکار” به طور کامل حذف شد، شاید به دلیل اضافی بودن.

اما عبارات جدیدی به جمله آخر اضافه شد که به جزئیات آنچه که باعث تنزل رتبه در نتایج جستجوی گوگل می شود، اضافه شد.

یکی دیگر از دلایل تنزل رتبه سایت‌هایی است که درخواست‌های زیادی برای «حذف تصاویر واضح غیر توافقی» دارند.

متن به روز شده با حذف بخش “سیستم های خودکار” اکنون به شرح زیر است:

«حذف‌های اطلاعات شخصی: اگر حجم بالایی از حذف‌های اطلاعات شخصی مربوط به سایتی را با شیوه‌های حذف نادرست پردازش کنیم، سایر محتوای سایت را در نتایج خود کاهش می‌دهیم. ما همچنین به دنبال این هستیم که ببینیم آیا همان الگوی رفتاری در سایت‌های دیگر رخ می‌دهد یا خیر و اگر چنین است، کاهش رتبه‌بندی برای محتوای آن سایت‌ها اعمال می‌کنیم. ممکن است روش‌های تنزل مشابهی را برای سایت‌هایی اعمال کنیم که حجم بالایی از حذف محتوای Doxxing یا حذف تصاویر صریح بدون توافق را دریافت می‌کنند.

خط‌مشی‌های هرزنامه به‌روزرسانی شده Google را بخوانید:

خط‌مشی‌های ضد هرزنامه برای جستجوی وب Google

  Canonical Issues: FInd and Fix Them

راهنمای سیستم های رتبه بندی جستجوی گوگل

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Melnikov Dmitriy

منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-updates-spam-and-ranking-systems-guidance/504394/