وبلاگ

آیا فیلتر ناوبری Nearby واقعاً SERP های Google را محلی تر می کند؟

در بالا متوجه خواهید شد که گوگل نشان می دهد که یک فروشگاه در نزدیکی آن وجود دارد (2.1 کیلومتر از آنچه که من فکر می کنم مرکز شهر است)، و آیا این تلاشی برای مکان یابی بلوک های محصول است؟ حتی اگر نزدیکترین فروشگاه به من واقعاً این اقلام را ذخیره نکند؟

از آنجایی که SERP ها تنوع گزینه های محلی واقعی را نشان نمی دهند، آیا گوگل می تواند این ویژگی SERP را با یکی از فروشگاه های برند بزرگی که به موجودی آن دسترسی قابل توجهی دارد پر کند، با علم به اینکه در واقع مکانی نزدیک به این علامت وجود دارد، حتی اگر چنین باشد. نه شما اقلام نشان داده شده را ذخیره نمی کنید؟ گنجاندن مسافت پیموده شده در بلوک ها در این مثال خاص باعث می شود فکر کنم که این ممکن است واضح ترین اثر فیلتر “نزدیک” باشد… نه روی SERP های ارگانیک، بلکه روی بلوک های محصول ادغام شده در SERP. اگر اینطور است، با توجه به اینکه چقدر از Wondershop Champagne Tinsel Ball در مکانی هدف یک ساعت و نیم دورتر هستم، خیلی خوب کار نمی کند.

من طرفدار فیلتر “نزدیک” هستم که اهمیت جدیدی به برندهای مختلف محلی، به ویژه شرکت های کوچک و متوسط ​​می دهد. چیزی که من را در مورد این SERP کنونی نگران می کند این است که چگونه تعصبات تجاری بزرگ را تقویت می کند، و به نظر می رسد مکان های اصلی برای خرید، فروشگاه های غیر مستقلی هستند که برای دسترسی به آن به مقدار زیادی سوخت نیاز دارند، در حالی که من در واقع می دانم که افراد در شهر نمونه من می تواند هزاران تزیینات کریسمس را از فروشگاه های سخت افزاری کوچک، مهد کودک های زیبا، کتابفروشان محلی، فروشگاه های مبلمان فردی، فروشگاه های عتیقه فروشی جالب و انواع مغازه های طراحی داخلی و صنایع دستی خریداری کند. SERP های گوگل به نظر می رسد که جعبه بزرگ تنها بازی در شهر است (یا 65 مایل دورتر)، و این من را نگران می کند زیرا به نظر می رسد که یک پیشگویی خودپرداخت کننده است. اگر محتوای SERP بر جایی که مردم به صورت محلی خرید می کنند تأثیر بگذارد، مشاغل کوچک با این نوع نمایندگی (یا عدم وجود آن) مشکل دارند.

  Opérateurs de recherche Google (liste complète) » Rank Math

باید گفت که تقصیر کاملا متوجه گوگل نیست. این پاپ آپ مخصوص Champagne Wondershop Tinsel Ball تمام اطلاعات خود را از آن استخراج می کند صفحه فرود محصول هدف کامل برای این مورد. Google نمی‌تواند نتایج موجودی را که از آن اطلاعی ندارد نشان دهد، و کسب‌وکارهای محلی کوچک معمولاً وقت یا بودجه لازم برای استفاده کامل از همه ویژگی‌های Google یا ایجاد وب‌سایت‌هایی به پیشرفته‌ترین شرکت‌های چندملیتی را ندارند. وقتی به وب‌سایت‌ها و فهرست‌های مارک‌های کوچکی که می‌شناسم که در این شهر تزئینات تعطیلات می‌فروشند نگاه می‌کنم، کمبود کلی سئو و بازاریابی کافی را می‌بینم که به نامرئی شدن آنها در وب کمک می‌کند.

در عین حال، گوگل هرگز به طور کامل در دستیابی به SMB هایی که اکثریت شاخص کسب و کار محلی آن را تشکیل می دهند، موفق نبوده است، بنابراین فرصت های پشتیبانی و مشارکت همیشه روی میز باقی مانده است. جای تعجب نیست که به طور کلی سئوکاران به تمایل ظاهری گوگل برای نشان دادن برندهای بزرگ در SERP خود اشاره می کنند.و این حتی با عرضه گسترده‌تر این منوی فیلتر «نزدیک» درست به نظر می‌رسد. به نظر می رسد عظمت بر تنوع غلبه می کند، حتی زمانی که ما در حال صحبت محلی هستیم. با این حال، دو جنبه وجود دارد: تقریباً 20 سال از معرفی Google Maps می گذرد، اما فهرست گوگل هنوز به طور کامل مناظر واقعی کسب و کار محلی را نشان نمی دهد، زیرا شرکت های کوچک و متوسط ​​در بسیاری از دسته ها «هنوز همه کارها را قبول نکرده اند/ مزایای حداکثر دید به طور کامل. فقط هنوز یک اتصال کامل از هر دو طرف وجود نداشته است.

  گوگل در ساعات اخیر در فهرست بندی محتوای جدید با مشکلاتی روبرو بوده است

منبع: https://moz.com/blog/nearby-filter-local-google-serp