وبلاگ

تاثیر رو به رشد داده های رسانه های اجتماعی بر موفقیت کسب و کار

SproutSocial10 23 800x450

رهبران ارشد اهمیت داده ها و بینش های اجتماعی برای تفسیر رفتار مصرف کننده، پیش بینی روندها و تصمیم گیری آگاهانه را تشخیص می دهند. داده های اجتماعی فراتر از اعداد ساده هستند و نتایج تجاری واقعی و ملموس را تولید می کنند. ادغام بینش های اجتماعی در تمام جنبه های یک کسب و کار برای شناسایی روندها، تجزیه و تحلیل رقبا و دستیابی به مدیریت بحران پیشگیرانه ضروری است.

Sprout Fig1 600x600

در گزارش نظرسنجی هریس در مورد وضعیت رسانه های اجتماعی در سال 2023مرتبط ترین اولویت های تجاری در محیط اقتصادی امروز عبارتند از:

  • ایجاد شهرت و وفاداری برند
  • مشتریان را بهتر درک کنید
  • بهبود موقعیت رقابتی
  • حرکت رو به جلو با کاهش بودجه و پیش بینی روندهای آینده.

استفاده از داده‌های رسانه‌های اجتماعی می‌تواند هر یک از این عناصر را با اجازه دادن به برندها برای ماندن در شرایط رقابتی فزاینده، بهبود بخشد. حتی فراتر از داده‌های عملکرد، بینش‌های اجتماعی می‌توانند بینش‌های صنعتی، رقابتی و فرهنگی را برجسته کنند که می‌تواند ابزارهای مورد نیاز برای کمک به برجسته شدن یک برند در یک بازار شلوغ را نشان دهد.

در اینجا سه ​​نمونه از شرکت‌هایی که داده‌ها و بینش‌های مهم را از رسانه‌های اجتماعی استخراج کرده‌اند و با موفقیت آن‌ها را پیاده‌سازی کرده‌اند و نتایج واقعی را ایجاد کرده‌اند، آورده شده است.

چگونه Plaid از داده های اجتماعی برای اصلاح درک برند استفاده می کند

شرکت فناوری مالی Plaid مستقر در سانفرانسیسکو به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا حساب های مالی خود را بدون به خطر انداختن ایمنی و امنیت به برنامه ها و خدمات مورد علاقه خود متصل کنند. موفقیت برند متکی به آگاهی بالای ذینفعان، هم از سوی مصرف کنندگان و هم از سوی موسسات مالی بود که هیچ یک از آنها با فناوری پشت محصول آشنا نبودند.

  5 مورد مورد علاقه من Ahrefs برای بازاریابان محتوا

از آنجایی که رسانه‌های اجتماعی نقش کلیدی در مدیریت درک برند Plaid دارند، آن‌ها تصمیم گرفتند به دنبال‌کنندگان خود محتوای مفید و آموزنده بدهند تا بتوانند به‌عنوان سفیری از طرف Plaid عمل کنند و در افزایش دسترسی به برند سهیم باشند.

Plaid با استفاده از Sprout Social، یک پلتفرم مدیریت و اطلاعات رسانه های اجتماعی، ابزارهایی مانند برچسب گذاری در استراتژی اجتماعی خود را که یک حلقه بازخورد مبتنی بر داده ایجاد می کند، پشتیبانی از پیام های دقیق تر و افزایش آگاهی و شهرت نام تجاری را اجرا می کند. متیو گفت: «اگر چیزی به خوبی کار نمی‌کند، می‌توانیم دلیل آن را بفهمیم و استراتژی خود را مجدداً تنظیم کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که دسترسی مخاطبان متنوع خود را به اطلاعاتی که می‌خواهند، به روشی که می‌خواهند آن را مصرف کنند، فراهم می‌کنیم. مک کانل، مدیر رسانه های اجتماعی Plaid.

با تجزیه و تحلیل داده‌های عملکرد و بینش سلامت برند از طریق رسانه‌های اجتماعی، کسب‌وکارها می‌توانند بهتر درک کنند که چه چیزی با مخاطبانشان طنین‌انداز می‌شود. این امر به ویژه برای بازاریابانی که در صنایع پیچیده و بسیار منظم کار می کنند مفید است، زیرا از داده های اجتماعی می توان برای انسانی ، یک برند و ایجاد شهرت آن استفاده کرد.

چگونه Hudl از داده های اجتماعی برای رفع نیازهای خدمات مشتری استفاده می کند

فصلی بودن موضوعی است که بسیاری از برندها بدون توجه به صنعتشان با آن مواجه هستند. با این حال، فصلی بودن در خدمات مشتری می‌تواند چالش‌های بزرگی برای برندها ایجاد کند، زیرا آنها باید تصمیم بگیرند که آیا هزینه‌های کارکنان را افزایش دهند یا تجربه مشتری خود را به خطر بیاندازند. این مشکلی بود که Hudl، یک شرکت نرم‌افزاری که ابزارهای تجزیه و تحلیل عملکرد را برای تیم‌های ورزشی و ورزشکاران ارائه می‌کند، متأسفانه به خوبی می‌دانست.

  نحوه برنامه ریزی سریع به روز رسانی محتوا در وردپرس » رتبه ریاضی

یعنی تا زمانی که Hudl روی یک پلتفرم SMM سرمایه گذاری کرد و آن را با ابزارها و اطلاعات لازم برای مبارزه با فصلی بودن در خدمات مشتری تجهیز کرد.

جسی کونیگ، مدیر سیستم های درآمد در Hudl، توضیح داد که با Sprout Social، آنها اکنون داده های پیش بینی در مورد حجم درخواست خدمات مشتری از طریق کانال های اجتماعی خود دارند. ما همه نمایندگان را برای انجام کارهای رسانه های اجتماعی آموزش نمی دهیم. و در گذشته پیش بینی اعداد برای ما بسیار سخت بود. گزارش‌هایی که از Sprout تولید می‌کنیم به ما امکان می‌دهد ارزیابی کنیم که چه زمانی نیاز به افزایش حمایت اجتماعی داریم و چه زمانی بهتر است مشتریان را به سمت پشتیبانی سلف‌سرویس و آموزش‌ها راهنمایی کنیم.

با جمع‌آوری این داده‌های اجتماعی، Hudl این یافته‌ها را در استراتژی خدمات مشتری خود پیاده‌سازی کرد و از مراقبت با کیفیت در طول سال اطمینان حاصل کرد که به افزایش رضایت و وفاداری مشتریان در طول سال با مدیریت مؤثر هزینه‌های آنها کمک کرد.

چگونه Goally از بینش شنیداری اجتماعی برای درک بهتر مشتریان خود استفاده کرد

Goally یک شرکت فناوری است که برای کمک به آسان‌تر ، زندگی خانواده‌هایی با افراد دارای تنوع عصبی ایجاد شده است. به این ترتیب، برند باید بتواند با خانواده هایی که از آن حمایت می کند هماهنگ بماند.

با استفاده از عملکرد شنیداری Sprout Social، Goally در مکالمات گسترده‌تر مرتبط با صنعت خود دیده شد و حتی نیازهای مشترک را در بین مخاطبان اصلی خود کشف کرد. یکی از آن چیزها این است که والدینی که کودکانی با تنوع عصبی بزرگ می کنند، می خواهند ببینند فرزندانشان مستقل می شوند.

  What Is Product Marketing? A Guide to Getting Started + Examples

Kaelyn Brooks، متخصص بازاریابی دیجیتال در Goally گفت: “این یادگیری دیدگاه ما را به عنوان یک شرکت تایید کرد.” ما می دانیم مشکلی که به دنبال آن هستیم واقعی است و راه حلی ارائه می دهیم، راه حل بسیار خوبی نیز. آموزش اغلب در دنیای تنوع عصبی وجود ندارد و مردم نمی دانند از کجا اطلاعات پیدا کنند. شبکه‌های اجتماعی مانند TikTok یک راه منحصر به فرد و در دسترس برای مردم برای پرسیدن سؤالات معتبر و دریافت پاسخ فراهم می‌کنند.

با تمرین گوش دادن اجتماعی، برندها می توانند دیدگاه خود را گسترش دهند و به بحث های اجتماعی گسترده تری که در صنعت آنها اتفاق می افتد، بین رقبا و مهمتر از آن، بین مخاطبان هدف متصل شوند.

نتیجه

رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال می توانند بسیار بیشتر از کلیک ها، لایک ها و اشتراک گذاری ها ارائه دهند. این به کسب و کارها اجازه می دهد تا اطلاعات و داده های معناداری را استخراج کنند که می تواند در استراتژی آنها پیاده سازی شود و بر چندین حوزه مختلف یک تجارت تأثیر مثبت بگذارد. با ابزارها و دانش مناسب، می‌توانید به این شرکت‌های آینده‌نگر بپیوندید و با استفاده از داده‌های اجتماعی تصمیمات تجاری بهتری بگیرید.

یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی مانند Sprout Social راه‌حل‌هایی را برای ارسال، گوش دادن، گزارش‌دهی و موارد دیگر ارائه می‌دهد.. امروز برای دوره آزمایشی رایگان 30 روزه خود ثبت نام کنید یا درخواست نسخه ی نمایشی کنید و کشف کنید که چگونه Sprout می تواند به شما کمک کند پتانسیل واقعی استراتژی رسانه های اجتماعی خود را باز کنید.

منبع: https://searchengineland.com/social-media-datas-rising-influence-on-business-success-433467