وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 29 مارس 2024

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

Google Web Stories در جستجوی تصویر گوگل ظاهر می شود، گوگل یک رفع فوری منتشر کرد و یک باگ کنسول جستجو را برطرف کرد. Google Ads هیچ آگهی جدیدی در مارس 2023 منتشر نکرده است. کارت‌های رفاهی نمایه‌های تجاری Google. Microsoft Copilot اکنون در Google Analytics به عنوان یک ارجاع دهنده ظاهر می شود. توصیه های جستجوی گوگل برای نمایه های تجاری و من خلاصه ویدیوی هفتگی SEO خود را پست کردم – لطفا مشترک شوید. 🙂

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیویی: Google SGE در حالت وحشی، انجام سئو برای Google را متوقف کنید، نقشه‌ها و ویژگی‌های خرید، و گزارش امنیتی Google Ads

    این هفته به اشتراک گذاشتیم که گوگل اکنون SGE را در طبیعت برای زیرمجموعه کوچکی از کاربران ایالات متحده آزمایش می کند. گوگل از سئوکاران درخواست می کند که سئو را برای گوگل انجام ندهند…

  • رفع: استوری‌های وب همچنان در Google Images نمایش داده می‌شوند و Google باگ گزارش را در کنسول جستجو برطرف می‌کند

    در ماه فوریه، گوگل به ما گفت که نمایش داستان های وب در نتایج جستجوی تصویر گوگل را متوقف کرده است. خوب، دیشب گوگل اصلاحاتی را منتشر کرد که گوگل در حال نمایش استوری های وب در تصاویر گوگل است، اما نماد استوری های وب نشان داده نمی شود. بدتر از همه، کنسول جستجو دارای یک اشکال بود که از گزارش این نمایش‌ها یا کلیک‌ها جلوگیری می‌کرد.

  • Google Ads هیچ اعلان ویژگی جدیدی در مارس 2024 منتشر نکرده است

    Google Ads برای کل ماه مارس 2024 اعلامیه ویژگی جدیدی را در سند راهنمای ویژگی‌ها و اطلاعیه‌های جدید خود پست نکرده است (می‌دانم که مارس هنوز تمام نشده است، اما تقریباً همینطور است).

  • داده های معیار جدید Microsoft Copilot در Google Analytics

    اکنون می‌توانید داده‌های معیار Microsoft Copilot، سابقاً بینگ چت را در گزارش‌های Google Analytics خود مشاهده کنید. هیمانشو شارما دیروز در این مورد در X پست کرد و گفت: “Copilot ارسال داده های مرجع به GA4 را آغاز کرده است.”

  • توصیه جستجوی گوگل برای “گوگل می تواند به شما کمک کند برجسته شوید”

    جستجوی Google این «توصیه» را برای کسب‌وکارها ارائه می‌کند تا مستقیماً در نتایج جستجو در نمایه‌های تجاری Google ثبت‌نام کنند. می‌گوید «گوگل می‌تواند به شما کمک کند برجسته شوید». از شما می خواهد که یک حساب کاربری رایگان در نمایه های کسب و کار Google ایجاد کنید.



  • طراحی اتاق Google سفارشی

    گوگل این اتاق های سفارشی جدید را در وسط مناطق مشترک (شاید نه) در دفتر نیویورک خود نصب کرد. شرکتی که آنها را نصب کرده است در اینستاگرام نوشت: “اتاق Google سفارشی ما با Radii Planet Group عالی به نظر می رسد و نمی تواند محکم تر باشد.”
  How to Perform a SERP Analysis to Beat Your Competition

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-03-29-2024-37137.html