چشم انداز محصول طبقه بندی SE برای سال 2024
وبلاگ

چشم انداز محصول طبقه بندی SE برای سال 2024

برای شروع سال 2024 راهی بهتر از تشکر از شما کاربرانمان پیدا نکردیم. حمایت و بازخورد مستمر شما نیروی محرکه ما بوده است. با تشکر از شما، تیم SE Ranking به بسیاری از نقاط عطف مهم دست یافته است و موقعیت ما را به عنوان نرم افزار پیشرو برای آژانس ها و متخصصان داخلی SEO ثابت کرده است. مشارکت شما ما را به سمت ایجاد ابزارهای بهتر و ارتقاء پلتفرم خود هدایت کرده است. در واقع، ما نمی‌توانستیم کارهای شگفت‌انگیز ذکر شده در زیر را بدون ایده‌ها و بازخورد شما انجام دهیم:

  • ما اضافه کردیم نویسنده هوش مصنوعی، بررسی کننده سرقت ادبیو افزونه Google Docs به ماژول بازاریابی محتوای ما.
  • راه اندازی کردیم ماژول بازاریابی محلییک خودمختار ابزار حسابرسی وب سایتو جدید عملکرد اطلاعات برای پروژه های طبقه بندی SE.
  • ما معیارهای سئوی خود را گسترش داده ایم تا شامل شود هدف جستجو و بک لینک های سمی.
  • ما کار کردیم کیفیت داده و هوش مصنوعی را ادغام کنید در الگوریتم های ما این حجم جستجوی کلمه کلیدی ما را اصلاح کرد و محاسبات کلیک ارگانیک را تخمین زد.

هر یک از این دستاوردها به یک نقطه عطف خوشحال برای رتبه بندی SE کمک کردند: از زمان راه اندازی، این پلت فرم توسط 1 میلیون متخصص سئو از آژانس ها و شرکت های مختلف استفاده شده است.

ما قبلاً توانسته‌ایم با هم به موفقیت‌های زیادی برسیم، اما نوآوری‌های هیجان‌انگیزتری در سال 2024 در انتظار ما هستند. با توجه به سنت شفاف‌سازی ما با کاربرانمان، در اینجا پیش‌نمایشی از چیزهای بعدی ارائه شده است.

حتی کیفیت داده بهتر

داده های باکیفیت و دقیق پایه و اساس یک استراتژی سئو موثر است. به همین دلیل است که در سال 2024، ما تلاش خود را برای بهبود کیفیت داده ها در پلتفرم خود مضاعف خواهیم کرد.

ما در واقع مدتی است که روی این موضوع کار می کنیم. سال گذشته، ما الگوریتم محاسبه ترافیک ارگانیک خود را با هوش مصنوعی ارتقا دادیم و شکاف خود را با GSC 23.7٪ کاهش دادیم. امسال قصد داریم:

  • قابلیت‌های پیش‌بینی ترافیک را در ابزارهای رقابتی و تحقیق کلمات کلیدی بهبود دهید تا داده‌های دقیق‌تری به شما ارائه دهد.
  • معیارهای جدیدی را به ابزارهای بک لینک اضافه کنید و داده های به روز بیشتری را در مورد بک لینک های جدید/از دست رفته، تاریخ های اولین/آخرین بازدید و غیره ارائه دهید. این به شما معیارهای دقیق تری برای رتبه بندی دامنه/صفحه و تجزیه و تحلیل پروفایل بک لینک جامع تری می دهد که بر روی سایت شما و رقبای شما متمرکز است.
  • متریک هدف کلمه کلیدی را به ابزار رتبه بندی اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا استراتژی سئوی خود را با همسویی بیشتر با نیازهای مخاطب هدف خود بهبود بخشید.
  16 Free Tools for SEO Success » Rank Math

ما نیز کار خواهیم کرد داده های دشواری کلمه کلیدی را در تحقیق رقابتی و ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی ما بهبود می بخشد. این به شما درک دقیق تری از دشواری رتبه بندی کلمات کلیدی خاص می دهد. ما حتی مطمئن خواهیم شد که این داده ها به طور مکرر و به موقع برای تسهیل برنامه ریزی استراتژیک دقیق به روز می شوند.

مشکل کلید واژه در ابزار تحقیق کلمات کلیدیمشکل کلید واژه در ابزار تحقیق کلمات کلیدی

تولید کننده گزارش بهبود یافته

گزارش حرفه ای بهترین راه برای نشان دادن نتایج و ارزشی است که برای مشتریان خود به ارمغان می آورید. این به شما کمک می کند شفاف باشید و اعتماد ایجاد کنید. در سال 2024، ما گزارش ساز خود را ارتقا خواهیم داد تا بتوانید گزارش هایی با تصاویری جذاب و داده های دقیق ایجاد کنید.

برنامه ما این است که:

  • معیارهای موجود و منابع داده ما را گسترش دهید تا بتوانید تحلیل های غنی تر و دقیق تری را به مشتریان خود ارائه دهید.
  • ویژگی‌های جدیدی را به گزارش‌های خودکار اضافه کنید، مانند ایجاد توضیحات کاربرپسند برای نمودارها و اضافه ، جداول به گزارش‌های خود.
  • رابط گزارش را هم کاربردی و هم از نظر بصری جذاب کنید تا مشتریان شما به راحتی بتوانند داده های شما را پردازش و جذب کنند.

اینها تنها برخی از مراحل برای تبدیل گزارش مولد ما به ابزاری قوی و کاربرپسند هستند. در روزهای آینده منتظر پروژه های بیشتری باشید.

بهبود همکاری برای تیم ها

همکاری شفاف برای تیم های سئو غیرقابل مذاکره است. به همین دلیل ایجاد محیطی مساعد برای همکاری تیمی یکی از اولویت های اصلی ما برای سال 2024 است.

ما می خواهیم آن را برای کاربران خود ساده تر و آسان تر کنیم:

  • برای هم تیمی های مختلف نقش ایجاد کنید، مجوزها را سفارشی کنید و اعضای تیم جدید را به مراحل مختلف پروژه دعوت کنید.
  • گزارش‌ها و بینش‌ها را از همه ابزارها بدون هیچ زحمتی برای درک نحوه عملکرد فرآیند اشتراک‌گذاری به اشتراک بگذارید.
  • از جایی که همکارانتان کار را ، کردند ادامه دهید و به کار روی وظایف، گزارش ها یا پروژه های مشترک ادامه دهید.
  حجم جستجوی "دقیق" وجود ندارد

ما قبلاً پیوندهای مهمان، گزارش ها و دسترسی به ویژگی های اشتراک گذاری را داریم، اما ما می خواهیم UX خود را بهبود بخشیم تا این ویژگی ها برای کاربرانمان کاربردی تر شود.

لینک های مهمان در رتبه بندی SEلینک های مهمان در رتبه بندی SE

نظارت بر ویرایش صفحه در زمان واقعی را بهبود بخشید

بسیاری از کاربران ما نظارت بر تغییراتی که هم در سایت هایشان و هم در صفحات رقبایشان رخ می دهد بسیار مفید می دانند. همچنین به آژانس‌ها کمک می‌کند تا هر مشکلی را که در وب‌سایت مشتریانشان رخ می‌دهد، به سرعت شناسایی و حل کنند.

به همین دلیل است که یکی از اهداف اصلی ما برای سال 2024 این است که جانی تازه به یکی از ابزارهای قدیمی خود بدهیم: نمایشگر تغییرات صفحه.

نظارت بر تغییرات صفحه در رتبه بندی SEنظارت بر تغییرات صفحه در رتبه بندی SE

هدف نهایی ما این است که در مورد هر گونه تغییر در صفحات وب مشخص شده به شما هشدارهای بلادرنگ ارائه دهیم. این به شما امکان می دهد فوراً به به روز رسانی هایی که بر رتبه بندی شما تأثیر می گذارد پاسخ دهید.

برای ایجاد یک نسخه بسیار مفیدتر از این ابزار، قصد داریم تحقیقات گسترده ای در بازار انجام دهیم. به زودی ما بر روی برخی از ویژگی های کاملا ضروری تمرکز خواهیم کرد. همه چیز به چیزی بستگی دارد که شما، کاربران ما، بیشترین ارزش را دارید. ما بسیار مشتاقیم که به آنچه در فعالیت های نظارت روزانه شما تفاوت ایجاد می کند گوش دهیم.

ارتقاء ابزارهای SMM، بازاریابی محلی و بازاریابی محتوا

در سال 2024، ما در حال تبدیل رسانه های اجتماعی، بازاریابی محلی و ماژول های بازاریابی محتوا به راه حل های پیشرو همه در یک هستیم. می دانیم که بسیاری از کاربران ما، از جمله آژانس ها، این خدمات را علاوه بر سئو سنتی ارائه می دهند. بنابراین ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شما همه چیزهایی را که برای تولید کمپین‌های باکیفیت و رضایت مشتریانتان نیاز دارید، دارید.

ایده این است که این ابزارها را با ویژگی هایی که مطابق با نیاز شما طراحی شده اند، تجهیز کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما آژانسی هستید که خدمات SMM را ارائه می دهد. دوست دارید ماژول SMM ایده آل شما شامل چه چیزی باشد؟ ممکنه قابلیت انتشار خودکار? یا در مورد احتمال حساب‌های اجتماعی/صفحات/گروه‌ها را نظارت کنید? چطور در مورد امکان داده های عملکرد را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید? شرط می‌بندیم که شما همه چیز را می‌خواهید!

آژانس هایی که خدمات سئوی محلی ارائه می دهند معمولاً به یک ماژول نیاز دارند قابلیت‌های مدیریت فهرست و بررسی بیشتر، ادغام پیشرفته GBP، ردیابی رتبه‌بندی بصری انعطاف‌پذیر، و موارد دیگر. کسب‌وکارهایی که خدمات بازاریابی محتوا را ارائه می‌کنند به ابزارهایی نیاز دارند که بتوانند همه چیز را از تولید محتوا گرفته تا مدیریت کنند انتشار مقالات در CMS سکوها، در عمق نظارت و تجزیه و تحلیلو توصیه های داده محور آنها را یک موهبت برای بهبود عملکرد جستجو در نظر بگیرید.

  ترندهای برتر سال 2024 که به شما کمک می کند عصر بعدی سئو را بپذیرید

ما مرتبط ترین ویژگی ها را برای هر ابزار تحقیق می کنیم، سپس شروع به توسعه و ادغام آنها در این ماژول ها می کنیم.

پردازش پاسخ های مبتنی بر هوش مصنوعی در SERP

ما از نزدیک تکامل جستجو را زیر نظر داریم، به ویژه اساسی ترین تغییری که هنوز در راه است: تجربه جستجوی مولد Google. از آنجایی که پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در جستجو سئو را برای همیشه تغییر می‌دهند، آستین‌ها را بالا زدیم و بلافاصله روی قابلیت تشخیص قطعه SGE خود کار کردیم. این بلافاصله پس از اعلام گوگل بود. ما همچنین مفتخریم که جزو اولین پلتفرم های سئو هستیم که آن را آزمایش بتا کرده ایم!

عملکرد فعلی ما به ما امکان می دهد تشخیص دهیم که آیا کلمات کلیدی خاصی که در رتبه بندی SE به پروژه خود اضافه کرده اید حاوی قطعه های SGE هستند یا خیر.

تشخیص پاسخ های SGE با رتبه بندی SEتشخیص پاسخ های SGE با رتبه بندی SE

ما تحقیقات خود را در مورد ویژگی SERP ارائه مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل در سال 2024 ادامه خواهیم داد. در واقع، ما قصد داریم موارد استفاده از ویژگی های کلیدی را بررسی و ادغام کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که رتبه بندی SE همه چیزهایی را که برای کار و رتبه بندی در جستجوی جدید SGE نیاز دارید، دارد.

خواه تشخیص رقبا در قطعه‌های SGE باشد یا تجزیه و تحلیل متن قطعه SGE در ویرایشگر محتوا برای بهینه‌سازی، شرط می‌بندید که ما آنجا هستیم!

P.S.

با وبلاگ ما همراه باشید، از صفحه تازه‌های ما دیدن کنید و به انجمن رتبه‌بندی SE بپیوندید تا اولین کسی باشید که ویژگی‌های جدید ما را می‌بینید و چیزهای جدید در صنعت سئو را یاد می‌گیرید. و اگر هنوز از ابزارهای ما استفاده نمی کنید، از امتحان آنها با آزمایش رایگان ما دریغ نکنید.

منبع: https://seranking.com/blog/seranking-plans-for-2024/