لینکدین برای حذف مخاطبان مشابه
وبلاگ

لینکدین برای حذف مخاطبان مشابه

LinkedIn در 29 فوریه به مخاطبان Lookalike پایان می دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. قبل از ماه مارس، تبلیغ‌کنندگان باید استراتژی هدف‌گیری مخاطبان خود را تغییر دهند زیرا دیگر نمی‌توانند مخاطبان مشابه جدیدی ایجاد کنند یا مخاطبان موجود را ویرایش کنند.

مخاطبان شبیه چه کسانی هستند؟ یک مخاطب مشابه به تبلیغات شما اجازه می دهد تا به افراد جدیدی دسترسی پیدا کند که ممکن است به کسب و کار شما علاقه مند باشند زیرا آنها ویژگی های مشابهی با مشتریان فعلی شما دارند.

اقدام لازم. از ماه مارس، این پلتفرم پیشنهاد می‌کند گزینه‌های جایگزین را برای ارتباط با مخاطبان مشابه و شناسایی خریداران بالقوه که احتمالاً اقدامی انجام دهند، بررسی کنید، مانند:

  • مخاطبان پیشگو: برای فهرست مخاطبین، تبدیل، یا منابع داده فرم اصلی ژنرال.
  • گسترش مخاطب: برای مخاطبان همسان و هدف گذاری توسط ویژگی های لینکدین، مانند مهارت یا علاقه.

پیامدهای کمپین های موجود برای کمپین‌های تبلیغاتی موجود با استفاده از مخاطبان مشابه LinkedIn، باید به مخاطبان پیش‌بینی تغییر دهید یا برای حفظ استراتژی هدف‌یابی پویا، گسترش مخاطب را فعال کنید. لینکدین یک مهلت 30 روزه ارائه می دهد که در طی آن مخاطبان Lookalike استفاده نشده هنوز قبل از بایگانی قابل دسترسی هستند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که API لینکدین برای ایجاد مخاطبین مشابه از طریق پلتفرم های بازاریابی شخص ثالث، مانند HubSpot، دیگر در دسترس نخواهد بود. بازاریابانی که برای ایجاد مخاطب بر این ادغام ها تکیه می کنند، باید گزینه های جایگزین را بررسی کنند.

  چرخ فلک‌های جدید داده‌های ساختاریافته Google (بتا)

خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر، اطلاعیه لینکدین را به طور کامل بخوانید.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکلاس آگیوسنیکلاس آگیوس

نیکولا آگیوس پس از پیوستن به آن در سال 2023 ویراستار رسانه پولی موتور جستجو لند است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از آن، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال سابقه کار در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین با آژانس SEO Blue Array همکاری کرد تا کتاب پرفروش آمازون تسلط بر سئو داخلی را بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/linkedin-sunset-lookalike-audiences-436885