وبلاگ

گوگل «یادداشت‌ها» را برای افزودن نظرات کاربران به نتایج جستجو راه‌اندازی می‌کند

گوگل از راه اندازی تجربه جدیدی به نام Notes خبر داده است که به کاربران اجازه می دهد نکاتی را با نتایج جستجو مشاهده کرده و به اشتراک بگذارند.

Notes از طریق Google Search Labs منتشر می‌شود، که پیش‌نمایش‌های اولیه ویژگی‌های آزمایشی را ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند ویژگی‌های جدیدی را که هنوز به طور گسترده در دسترس نیستند، آزمایش کنند.

گوگل قبلاً آزمایش‌های جستجوی دیگری مانند دستیار هوش مصنوعی خود بارد را از طریق آزمایشگاه‌ها منتشر کرده است.

یادداشت ها چگونه کار می کنند

با Notes، کاربرانی که از طریق Google ثبت نام می کنند جستجو برای آزمایشگاه ها دکمه «یادداشت‌ها» را در زیر برخی از نتایج جستجو و مقالات Discover در برنامه Google مشاهده می‌کند.

گوگل «یادداشت ها» را برای افزودن نظرات کاربران در نتایج جستجو راه اندازی می کند

با فشار دادن دکمه یادداشت های باقی مانده از افراد دیگر را در این صفحه کشف خواهید کرد.

گوگل «یادداشت ها» را برای افزودن نظرات کاربران در نتایج جستجو راه اندازی می کند

برد کلت، مدیر ارشد مهندسی برای جستجوی گوگل، گفت: شما همچنین می توانید یادداشت های خود را ایجاد کنید تا “تخصص خود را با جهان به اشتراک بگذارید.”

گوگل «یادداشت ها» را برای افزودن نظرات کاربران در نتایج جستجو راه اندازی می کند

یادداشت ها می توانند شامل متن، عکس، برچسب و سایر عناصر قابل تنظیم باشند. گوگل به زودی تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را نیز به یادداشت ها اضافه خواهد کرد.

مشاوره مربوطه را ارائه دهید

کلت گفت: “ما در تحقیقات خود دریافتیم که مردم به آنچه افرادی مانند آنها در مورد یک صفحه وب مشخص می گویند علاقه مند هستند.” یادداشت ها طوری طراحی شده اند که با محتوای موجود در وب هماهنگی داشته باشند و لایه جدیدی از اطلاعات انسانی را به نتایج جستجوی شما اضافه کنند. »

  چگونه به گزارش هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه PPC نزدیک شویم

کلت نمونه هایی از نحوه کمک Notes به کاربران ارائه کرد، مانند کشف نکات مربوط به محله در مقالاتی درباره شهرهای جدید یا تغییر سطح ادویه دستور العمل ها بر اساس تجربیات دیگر کاربران.

او گفت: “هدف ما از این تجربه آزمایشگاهی جدید، دسترسی به توصیه های مفید در مورد یک مقاله یا موضوع از سوی متخصصان و افراد عادی است.” “این نه تنها به شما کمک می کند مرتبط ترین اطلاعات را هدف قرار دهید، بلکه می تواند به شما کمک کند تا ببینید چه چیزی برای سایر افرادی که قبلاً آنجا بوده اند، کار کرده است.”

ایمنی و کیفیت را در اولویت قرار دهید

گوگل تاکید کرده است که امنیت و کیفیت محتوا اولویت های اصلی هستند. Notes از محافظت از محتوای انسانی و تعدیل مشابه نتایج جستجوی استاندارد استفاده خواهد کرد. این شرکت گفت، این ویژگی در آزمایش آزمایشی بتا باقی خواهد ماند تا “آزمایش و یاد بگیرد که چه چیزی برای کاربران بهتر است قبل از ارائه این ویژگی ها به مخاطبان گسترده تر در جستجو”.

رسیدگی به نگرانی های صاحب سایت

گوگل در رابطه با نگرانی های صاحبان سایت ها گفت: «در ماه های آینده، ما به طور فعال راه هایی را برای ارائه دیدی به صاحبان سایت در مورد رتبه بندی محتوایشان بررسی خواهیم کرد. ما درک می‌کنیم که این یک نیاز مهم برای وب‌سایت‌ها است و متعهد هستیم که با آنها کار کنیم تا تعیین کنیم چه ابزارها و اطلاعاتی مفیدتر هستند.

دسترسی

از امروز، Notes به زبان انگلیسی در ایالات متحده و به زبان انگلیسی و هندی در هند از طریق گزینه Google Search Labs در اندروید و iOS در دسترس است.

  زبان فراگیر چیست؟ • Yoast

منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-launches-notes-to-add-user-comments-in-search-results/501414/