وبلاگ

استراتژی ویدیوی خود را در استراتژی وبلاگ خود ادغام کنید • Yoast

در حالی که ما در دنیای ویدیو زندگی می کنیم، وبلاگ نویسی به جایی نمی رسد. همانطور که سیندی در مقاله خود در مورد آینده وبلاگ نویسی در دنیایی که دارای وسواس ویدئویی است اشاره می کند، هنوز هم در دنیایی که ویدئوهای کوتاه بر آن حاکم است، فضایی برای وبلاگ ها و محتوای نوشتاری وجود دارد. از آنجایی که تلویزیون باعث نابودی کتاب ها یا روزنامه ها نشد، فضایی برای محتوای نوشتاری و ویدیویی در بازاریابی اینترنتی وجود دارد. بیایید دریابیم که چگونه استراتژی های ویدیو و وبلاگ خود را ادغام کنیم.

یک تجربه متفاوت

تمایز اصلی بین ویدئو و نوشتن آنلاین، تجربه مصرف کننده است. محتوای نوشتاری مستلزم مشارکت فعال خواننده است. آنها باید تعیین کنند که روی کدام بخش ها تمرکز کنند و با چه سرعتی اطلاعات را دریافت کنند.

ویدئو شکل غیرفعال‌تری از مصرف است که در آن سازنده مدت پخش را تعیین می‌کند و تجربه را کنترل می‌کند. شما نمی توانید ماوس را روی یک ویدیو نگه دارید. همچنین در قوه های مفهومی، بصری و شنیداری بازی می کند، در حالی که متن فقط ما را در سطح مفهومی به هم متصل می کند.

در دنیای چند رسانه ای امروزی، بهترین استفاده از وبلاگ ها و ویدئوها به عنوان یک استراتژی یکپارچه است. در چنین استراتژی، هر فرم بر دیگری تأثیر می گذارد و با هم کار می کند.

چندین راه برای در نظر گرفتن شروع وجود دارد.

پست های وبلاگ خود را به ویدیو تبدیل کنید

برخی از مقاله‌ها برای تبدیل به ویدیو ایده‌آل هستند و به آنها حیاتی فراتر از وبلاگ شما می‌دهند. می توانید آنها را در یوتیوب و رسانه های اجتماعی ارسال کنید. علاوه بر این، می توانید از آنها برای افزایش و بهبود کیفیت پست های وبلاگ خود استفاده کنید.

  A Complete List for SEO Experts

پست های وبلاگی که به صورت ویدئویی بهترین کار را دارند، آنهایی هستند که دیدگاه ویراستاری فردی قوی دارند. ما آنها را به عنوان محتوای “قطع نظر” در اصطلاح روزنامه نگاری سنتی می شناسیم.

هنگامی که پیام با صدای و تخصص یک شخص نوشته می شود، شنیدن آن در دوربین کمک می کند تا اعتبار و اعتبار خود پیام را افزایش دهد. این تضمین می کند که پیام اصلی می تواند به طور مؤثرتری در رسانه های اجتماعی ارائه شود.

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که پس از نوشتن پیام، یک ویدیوی سر صحبت را برنامه ریزی کنید – چه به صورت مونولوگ یا یک مصاحبه.

ابتدا مقاله خود را مهندسی معکوس کنید تا موضوع (پیام اصلی) مشخص شود. نکاتی را بیابید که به کشف و توضیح موضوع کمک می کند.

آنها را یادداشت کنید، سپس جلوی دوربین بنشینید. در مورد آن صحبت کنید یا یک مصاحبه رسمی تر بسازید که در آن مصاحبه کننده در مورد هر نقطه سوال می پرسد تا شما (یا نویسنده) را به جلو حرکت دهد.

سپس این ویدیوها را می توان ویرایش کرد تا شامل تصاویر مارک دار، همپوشانی متن، و برش برای قالب بندی بهینه برای پلتفرم های مختلف باشد.

به طور کلی، بهتر است به صورت افقی 16×9 عکاسی کنید و چهره استعداد در مرکز کادر باشد. از آنجا، آنها را برش دهید تا ویدیوهای عمودی برای TikTok و Instagram ایجاد کنید.

ویدیوهای خود را به پست های وبلاگ تبدیل کنید

آیا کانال یوتیوبی دارید که بازدید زیادی داشته باشد؟ آیا به نظر می رسد که با پست های ویدیویی خود در لینکدین درگیر زیادی هستید؟ در نظر بگیرید که چگونه می توان این ویدئوها را به شکل نوشتاری تطبیق داد.

  شرکت‌های ثبت شده در جزیره کیش( راهنمای جامع برای شروع یک کسب و کار)

گاهی اوقات می‌توانید یک ویدیوی سریع بر اساس یک ایده ایجاد کنید، و به نظر می‌رسد که با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود یا بازدیدهای زیادی در جستجوی YouTube ایجاد می‌کند.

شاید ارزش این را داشته باشد که بپرسیم آیا اجرای این ایده در قالب وبلاگ وجود دارد که کار کند. مثال‌ها ممکن است فهرستی از دستورالعمل‌های گام به گام برای یک ایده آموزشی یا چندین اسلاید و تصویر با متنی باشد که توضیح می‌دهد چه چیزی نشان می‌دهد.

یک راه آسان برای شروع اینجا، حذف رونوشت از ویدیو است. هنگامی که آن را به دست آوردید، آن را به متن ساده تبدیل کنید، سپس از آن به عنوان مبنایی برای ویرایش استفاده کنید. ابزارهایی مانند شرح برای استخراج رونوشت از هر ویدیویی عالی هستند و سپس می توانید آن را به Word یا Google Docs صادر کنید.

اگر ویدیوی شما از هم گسیخته یا بدون ساختار است، می توانید از ChatGPT یا هوش مصنوعی LLM دیگری برای خلاصه ، نکات کلیدی در قالب مقاله استفاده کنید.

به یاد داشته باشید، ماهیت انواع رسانه ها در وب بسیار روان تر از همیشه است. پست‌های وبلاگ می‌تواند شامل ویدئوهای جاسازی شده، تصاویر، صدا، عناصر تعاملی و موارد دیگر باشد.

مواردی را در نظر بگیرید که ممکن است رویکرد چندرسانه ای به متن ساده ترجیح داده شود. بیابید که در کجا انواع رسانه ها می توانند از یکدیگر پشتیبانی کنند. برای مثال، دستور العمل ها زمانی عالی هستند که شامل فهرست مواد تشکیل دهنده، خلاصه ای از روش، نسخه پشتیبان، تصویری از ظاهر محصول نهایی و نمایش ویدیویی باشند.

  UA sunset, Google on trial, X's downfall and more

بنابراین هنگام برنامه ریزی یک تقویم محتوا، قبل از نوشتن در مورد گنجاندن ویدیو در مقالاتی که می نویسید فکر کنید و آن را بخشی از فرآیند ایجاد کنید. حتی اگر منابع تولیدی برای انجام بیشتر از یک ویدیوی ساده سر صحبت را ندارید، این می تواند در مورد عوامل EEAT به شما کمک کند. می توانید صحت خود را نشان دهید و از پیشنهادات ویدیوی ارتباط شخصی برای ایجاد اعتماد استفاده کنید.

اجرای سئو ویدیو را فراموش نکنید

یکی از مزایای بزرگ افزودن ویدیو به پست های وبلاگ شما این است که این صفحات می توانند در جستجوی ویدیو و جستجوی ارگانیک گوگل رتبه بندی کنند.

با پیاده سازی SEO ویدیو – که Yoast Video SEO برای وردپرس آن را خودکار می کند – پست های وبلاگ شما می توانند در برگه “ویدیوها” گوگل و گاهی اوقات به عنوان نتایج ویدئویی با یک قطعه غنی در جستجوی جهانی وب ظاهر شوند.

این بدان معناست که شما می توانید از ویدئو برای بهبود تجربه کاربری و جذب ترافیک بیشتر به وبلاگ خود استفاده کنید!

منبع: https://yoast.com/integrating-your-video-strategy-with-your-blog-strategy/