وبلاگ

به‌روزرسانی هسته Google تکمیل شد، به دنبال آن نوسانات شدید جستجو، داده‌های ساختاریافته جدید، استعفای تبلیغات Google و پوشش 20 ساله جستجو

به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2023 گوگل سرانجام این هفته منتشر شد و طولانی‌ترین به‌روزرسانی هسته‌ای است. سپس، یک روز بعد، شاهد نوسانات و بحث های بیشتری در رتبه بندی جستجوی گوگل بودیم. Google داده‌های سازمان‌یافته جدید را اضافه کرد و همچنین یک صفحه نمایه جدید و داده‌های ساختاریافته صفحه بحث اضافه کرد، هر دو با پشتیبانی از کنسول جستجو و آزمایش نتایج غنی. تنظیم نرخ خزیدن گوگل به زودی ناپدید می شود. کنسول جستجوی گوگل در این هفته چندین بار از کار افتاد. گوگل در مورد ارزش سئوی بازگشت 404 لینک صفحه صحبت کرده است. آیا حق ثبت اختراع گوگل را برای آنچه به نظر می رسد EMS است دیده اید؟ مایکروسافت در حال کار برای ادغام GPT-4 Turbo با Copilot و Bing Chat است. Google Ads دیگر در فوریه 2024 اجازه تبلیغات شخصی سازی شده در موضوعات مالی مصرف کننده را نخواهد داد. تبلیغات خدمات محلی Google معیارهای نمایش جدید را ارائه می دهد. Google Ads برنامه API Ads خود را برای سال 2024 منتشر کرده است. Google در حال آزمایش است که کدام برچسب ها در نتایج جستجو خاکستری شده اند. گوگل در حال آزمایش جداکننده های خطوط بین لینک های سایت است. گوگل در حال آزمایش یک برچسب مصاحبه برای نتایج اخبار است. Google Local Photos قلب و سایر واکنش‌های احساسی را آزمایش می‌کند. گوگل در حال آزمایش حذف پیوند کش از لیست نتایج جستجو است. جری دیشلر، رئیس تبلیغات جستجو در گوگل، پس از 15 سال استعفا داد. و من اکنون 20 سال است که صنعت جستجو و تحقیق را پوشش می دهم. و اگر می‌خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ‌ها کمک کنید، به آن سر بزنید patreon.com/barryschwartz. این برترین اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

  روند سئو و محتوا 2024: پیش بینی های برتر از 27 متخصص صنعت

حمایت شده توسط بروسکلیکه از سال 1996 بهینه سازی بازاریابی جستجو را انجام می دهد و همچنین دارای یک کار باورنکردنی است پلت فرم آموزش سئو.

حتماً در فید ویدیوی ما مشترک شوید یا مستقیماً در iTunes مشترک شوید، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا پخش کننده پادکست مورد علاقه خود از این به روز رسانی ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه جریان برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید

جستجوی موضوعات بحث:

خواهش میکنم در یوتیوب مشترک شوید یا از طریق iTunes یا RSS Reader مورد علاقه خود مشترک شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ صحیح نظر دهید و موفق باشید!

منبع: https://www.seroundtable.com/video-12-01-2023-36483.html