وبلاگ

دست و پنجه نرم ،، به‌روزرسانی پایین نظرات Google، جواهرات پنهان، Google سفارشی، ردیابی و رتبه‌بندی، EMS، چت بینگ، Copilot، SEO، محلی، تبلیغات و موارد دیگر


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

هفته بسیار شلوغی بود، بنابراین بابت طولانی شدن این ویدیو عذرخواهی می کنم، پس دست و پنجه نرم کنید و آماده شوید. منظور گوگل این نیست، اما تغییراتی در جستجوی گوگل در راه است. اوایل این هفته نشانه‌هایی را دیدیم که نشان می‌دهد به‌روزرسانی بررسی‌ها منتشر شده است، اما ضعیف به نظر می‌رسد. گوگل همچنین با گفتن اینکه الگوریتم Hidden Gems فعال است و ماه‌هاست که وجود دارد، ما را شوکه کرد. Google نتایج جستجو را بر اساس سابقه جستجوی شما سفارشی کرده است، بینش های بیشتری اضافه کرده، یک ویژگی ردیابی جدید اضافه کرده، و ویژگی یادداشت جدیدی را ارائه کرده است که بسیاری معتقدند با شکست مواجه خواهد شد. گوگل همچنین ایده های هدیه را با تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی برای لباس های مردانه و آزمایشی به SGE اضافه کرده است. گوگل در حال آزمایش تبلیغات جدید SGE است، “شما هم ممکن است دوست داشته باشید”. بینگ چت به Copilot تغییر نام داد. گوگل گفته است که باید منتظر تغییراتی در رابطه با مشکلات محتوای شخص ثالث در جستجوی گوگل باشیم. گوگل نحوه استفاده از تعاملات کاربر در جستجو را توضیح نمی دهد. گوگل دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی خود را به روز کرده است. به نظر می رسید این یک به روز رسانی کوچکتر است. کنسول جستجوی گوگل گزارش جدیدی از robots.txt دارد که جایگزین ابزار تست شده است. گوگل گفته است که باید از درج قیمت در عناوین صفحات پرواز خود اجتناب کنید. گوگل اطلاعات جدید ساخت یافته چرخ فلک و گزارش کنسول جستجو را اضافه کرد. به نظر می رسد گوگل دوباره نتایج پر از سوالات متداول را نشان می دهد. دنی سالیوان ارائه جستجوی گوگل خود را به اشتراک گذاشت گوگل به دلیل استفاده جعلی از درخواست‌های حذف DMCA مورد شکایت قرار گرفت. گوگل خزنده امنیتی خود را مستند کرده است. گوگل پیکان ها را با لینک های سایت آزمایش می کند. بینگ چت اکنون می تواند از هوش مصنوعی برای نوشتن اسنیپت های شما استفاده کند. مشاهده تبلیغات جستجوی تصویر Bing بسیار دشوار است. Microsoft Advertising اعلان‌های انصراف را سریع‌تر ارسال می‌کند. یاهو می تواند تجربه جدید جستجوی یاهو را در ماه های آینده راه اندازی کند. و اگر می‌خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ‌ها کمک کنید، به آن سر بزنید patreon.com/barryschwartz. این برترین اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

  Google Ads برای به روز رسانی خط مشی در مورد تبلیغات پاداش

حامی: Wix – Wix یک سازنده متا تگ هوش مصنوعی جدید دارد تا به شما کمک کند تگ های عنوان و توضیحات متا را خودکار کنید، این را بررسی کنید بینش جورج در مورد Wix در مورد این ویژگی.

حتماً در فید ویدیوی ما مشترک شوید یا مستقیماً در iTunes مشترک شوید، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا پخش کننده پادکست مورد علاقه خود از این به روز رسانی ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه جریان:

جستجوی موضوعات بحث:

خواهش میکنم در یوتیوب مشترک شوید یا از طریق iTunes یا RSS Reader مورد علاقه خود مشترک شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ صحیح نظر دهید و موفق باشید!

منبع: https://www.seroundtable.com/video-11-17-2023-36412.html