رقبا می توانند LSA سایت شما را هک کنند
وبلاگ

رقبا می توانند LSA سایت شما را هک کنند

رقبا راه‌های زیرکانه‌ای برای خراب ، سرنخ‌های شما در گوگل پیدا کرده‌اند. آنها می توانند تبلیغات جستجوی محلی خود را بدون اجازه شما با نمایه کسب و کار Google شما مرتبط کنند. این باعث می شود که اعلامیه های خود از نتایج LSA ناپدید شوند.

نگران کننده ترین چیز این است که آنها می توانند این کار را مخفیانه انجام دهند. فرض کنید یک روز از هزینه تبلیغات خود سود می برید و روز دیگر هیچ ترافیک یا سرنخی از تبلیغات دریافت نمی کنید. فقط بعداً متوجه خواهید شد که یکی از کمپین های تبلیغاتی رقیب شما کاملاً جایگزین تبلیغات شما شده است.

در واقع، این دقیقاً همان چیزی است که برای یک صاحب کسب و کار بدشانس به نام ناکسویل املاک و مستغلات اتفاق افتاد. او تجربه خود را در انجمن نمایه کسب و کار گوگل به اشتراک گذاشت.

بن فیشر، بنیانگذار و مشاور اصلی Steady Demand، توجه بیشتری را به این موضوع جلب کرد. او این شکاف تبلیغاتی ناعادلانه در X را محکوم کرد و آن را یک «تاکتیک جدید وحشیانه» خواند که گوگل باید آن را کنترل کند.

نگران کننده ترین چیز این است که حتی اگر آن را به پشتیبانی گوگل گزارش دهید، در این مورد کمک زیادی از Google دریافت نخواهید کرد. گوگل تمایل زیادی برای رفع چنین مشکلاتی ندارد. و برای تکمیل همه چیز، اگر بهترین راه حل ثبت GBP جدید باشد، تمام داده های قبلی از جمله بررسی ها را از دست خواهید داد، که به طور پیش فرض خوب نیست.

  The Lean Guide (With Template)

جینی ماروین، رابط Google Ads در ابتدا با گفتن اینکه گوگل این موضوع را در نظر گرفته است، پاسخ داد. متأسفانه، او بعداً در مورد وضعیت به روز رسانی کرد و گفت که این یک “حادثه ای جداگانه” است.

واضح است که این یک شکست بزرگ برای ابتکارات نظارتی گوگل است. این حادثه به اصطلاح “منزوی” نقطه کوری را در گوگل آشکار کرد که به بازیگران بد اجازه می‌دهد آشکارا فهرست‌های کسب‌وکار را دستکاری کنند و به کسب‌وکارها آسیب برسانند.

در عین حال، مطمئن شوید که قابلیت مشاهده خود را در نتایج جستجوی ارگانیک بررسی کنید. ابزار بازاریابی محلی SE Ranking می تواند به شما کمک کند عملکرد کلی GBP خود را به دقت زیر نظر داشته باشید.

نمای کلی GBPنمای کلی GBP

به سادگی نمایه های کسب و کار Google خود را به این ابزار متصل کنید تا یک داشبورد متمرکز از تمام آمارهای مهم دریافت کنید. این جستجوها، نماهای جستجوی Google (و Maps) برای دستگاه‌های تلفن همراه و دسک‌تاپ، بازدیدهای وب‌سایت، مسیرها، تماس‌ها، بازدیدهای عکس و تعداد مکالمات منحصربه‌فرد را پوشش می‌دهد. بنابراین، اگر متوجه شدید که برخی از معیارها در حال کاهش هستند، احتمالاً زمان آن رسیده است که به آمار خود نگاهی دقیق بیندازید.

منبع: https://seranking.com/blog/seo-news-lsa-scam/