چرخ فلک‌های جدید داده‌های ساختاریافته Google (بتا)
وبلاگ

چرخ فلک‌های جدید داده‌های ساختاریافته Google (بتا)

Google اسناد توسعه‌دهنده جستجوی جدیدی را برای چرخ فلک‌های داده ساختاریافته (بتا) اضافه کرده است. اسناد جدید را می توانید در اینجا پیدا کنید و تحت “برنامه پذیرفته شدگان اولیه” قرار دارد. گوگل نوشت: این داده های ساختار یافته برای یک نتیجه غنی از چرخ فلک جدید در بتا در نظر گرفته شده است، “که یک نتیجه غنی به شکل لیست است که کاربران می توانند به صورت افقی حرکت کنند تا موجودیت های بیشتری را از یک سایت مشخص ببینند (که به عنوان چرخ فلک میزبان نیز شناخته می شود).

جایی که کار می کند. این نسخه بتای جدید چرخ فلک عموماً برای هتل ها، رستوران ها، اجاره تعطیلات، محصولات و رویدادها طراحی شده است. هر تصویر کوچک چرخ فلک می‌تواند حاوی اطلاعاتی از سایت شما درباره قیمت، رتبه‌بندی و تصاویر موجودات موجود در صفحه باشد.

او چه شکلی بود. در اینجا تصویری از آنچه در جستجوی Google به نظر می رسد آورده شده است:

نتیجه غنی جدید از چرخ فلک 1نتیجه غنی جدید از چرخ فلک 1

رهنمودها دستورالعمل های عمومی گوگل در اینجا اعمال می شود، اما علاوه بر این، با این چرخ فلک خاص، گوگل این دستورالعمل های اضافی را اضافه کرده است:

  • استفاده از انواع ژنریک مجاز است. با این حال، برای استفاده از خواص توصیه شده، باید از انواع مربوطه استفاده کنید. به عنوان مثال، برای استفاده amenityFeatureاستفاده کنید LodgingBusiness نوع
  • استفاده از فیلدهای اضافی یا اضافی مجاز است، اما ممکن است در نتیجه غنی ظاهر نشود.

در اینجا می‌توانید درباره پیاده‌سازی‌های فنی و دستورالعمل‌ها، از جمله نمونه‌های کد و راهنمای عیب‌یابی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  GPT برای داده های ساختاریافته به چه معناست - جمعه تخته سفید

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر یک کسب و کار، محصول یا وب سایت رویداد محلی دارید که می تواند از این چرخ فلک بتا استفاده کند، ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید. نتایج غنی اغلب می تواند به وب سایت شما در جستجوها بیشتر دیده شود و نرخ کلیک بالاتری برای وب سایت شما ایجاد کند.

اما باید داده های ساختاریافته را پیاده سازی کنید و نتایج را دنبال کنید تا ببینید آیا ارزشش را دارد یا خیر.

منبع: https://searchengineland.com/new-google-structured-data-carousels-beta-438027