مواردی که در سه ماهه چهارم 2023 دوست داشتیم
وبلاگ

مواردی که در سه ماهه چهارم 2023 دوست داشتیم

ما در سه ماهه گذشته مطالب بسیار خوبی را در خبرنامه خود به اشتراک گذاشته ایم.

من فکر می‌کردم که جمع‌آوری فهرستی از مقالاتی که برجسته هستند، مقالاتی که با جامعه ما طنین‌انداز می‌کنند و ایده‌ها و الهام‌بخشی برای کارهای بعدی انجام می‌دهند، سرگرم‌کننده خواهد بود.

بنابراین در اینجا خلاصه ای از نکات برجسته در خبرنامه سه ماهه چهارم 2023 ما آمده است. حتی ممکن است گوهری را که بار اول از دست داده اید، دوباره کشف کنید.

بیا بریم.

تقریباً همه سئوکاران موافقند: کیفیت جستجوی گوگل کاهش یافته است. این دیگر در کلاس خود بهترین نیست، اما به اندازه کافی خوب است.

چگونه اتفاق افتاد؟ AJ Kohn این عوامل را مورد بحث قرار می دهد، از جمله اتکای گوگل به برندها، بازخورد ضمنی کاربر و سیگنال های تعامل کاربر. این رویکرد منجر به تکثیر نتایج جستجوی متوسط ​​و غیر استثنایی شده است که در آن برندهای معروف اغلب بدون توجه به تخصص یا ارتباط واقعی آنها بر رتبه بندی ها تسلط دارند.

بر اساس اسناد افشا شده در یک شکایت ضد انحصار علیه گوگل، سئوکاران اکنون فرصتی منحصر به فرد برای تجزیه و تحلیل و بررسی الگوریتم های گوگل دارند. این دقیقاً همان کاری است که ناتزیر تورادو انجام داد.

در اینجا الگوریتم های ذکر شده در اسناد آمده است:

  • NavBoost
  • رتبه بندی مغز
  • رتبه بندی عمیق
  • RankEmbed-BERT
  • مامان
  • تانگرام
  • چسب
  • گره تازگی
  • چسب فوری

هر سه ماهه، گلن آلسوپ (معروف به Viperchill) تجزیه و تحلیلی از استراتژی های سئو مورد استفاده توسط بازیگران اصلی دیجیتال ارائه می دهد. این دومین گزارش فصلی آن است.

  چگونه فراگیری تنوع ارتباطات را تحریک می کند - جمعه تخته سفید

این یک گزارش بسیار طولانی است، اما شما نباید هراسان شوید. به سادگی ببینید کدام برندها به شما علاقه دارند و ببینید چگونه در رتبه بندی جستجو پیشتاز هستند، سایت های خود را رشد می دهند و با تغییر چشم انداز سئو مقابله می کنند.

نویسندگان باید اپراتور باشند. دلایل:

  • استثمار به نویسندگان اعتبار می بخشد زیرا آنها مستقیماً از پیامدهای انتخاب خود رنج می برند.
  • عملیات از جذب مخاطب جلوگیری می کند. نویسندگان برای انتشار نوشته خود نیازی به ایجاد یا پاسخ به بحث و جدل ندارند
  • غیر اپراتورها در شناسایی تغییرات صنعت کندتر هستند و بنابراین توصیه های خود را به روز می کنند.
  • استثمار موضوعات بی پایانی برای نوشتن ایجاد می کند

به عنوان یک بنیانگذار یا رهبر، استانداردهای تیم شما انتظارات شما را برآورده می کند. شما برای آنچه قابل قبول است، نوار تعیین کنید و بنابراین، استانداردهای شما نشان دهنده حداکثر چیزی است که تیم شما ارائه خواهد کرد. به همین دلیل است که باید استانداردهای بالایی داشته باشید.

اما نمی‌توانید «استانداردهای بالا» را یک شبه تحمیل کنید. گفتن هیچ کاری نمیکنه شما باید یک استاندارد جدید ایجاد کنید: استانداردهای بالا و بازده بالا. یک اهرم اصلی برای بالا بردن سطح این است که به طور منظم به اعضای تیم خود بازخورد مشخصی در مورد عملکرد کاری بدهید.

چرا بسیاری از استارت آپ ها با وجود شناسایی یک مشکل واقعی و ایجاد محصولی که آن را حل می کند، هنوز شکست می خورند؟ زیرا در کمال تعجب حل یک مشکل است کافی نیست برای ایجاد یک کسب و کار موفق

  نحوه رفع خطای محتوای مختلط در وردپرس » رتبه ریاضی

جیسون کوهن چندین عامل حیاتی برای موفقیت استارت‌آپ را شرح می‌دهد که در این فلوچارت خلاصه شده‌اند:

فلوچارت موفقیت استارتاپ توسط جیسون کوهن

تحت تأثیر جهانی‌سازی و استانداردسازی، زمینه‌های خلاقانه متعدد – هنر، طراحی داخلی، معماری، طراحی خودرو، لوگوها، ظاهر شخصی – همه به طور فزاینده‌ای همگن شده‌اند. منحصر به فرد بودن کاهش می یابد و همه ما متوسط ​​و شبیه هم می شویم.

اما این همه خبر بد نیست. میانسالی، عصر فرصت هاست. وقتی همه چیز یکسان به نظر می رسد، برند، شرکت یا فردی که جرات متفاوت بودن را دارد برجسته می شود.

بیشتر داشتن

تیم ما هر هفته بهترین محتوای سئو و بازاریابی در وب را برای خلاصه Ahrefs انتخاب می کند.

برای دریافت این مقالات مستقیماً در صندوق پستی خود در خبرنامه ما ثبت نام کنید.

منبع: https://ahrefs.com/blog/digest-roundup-2023-q4/