با آشنایی با برند، برند خود را در آینده ثابت کنید
وبلاگ

با آشنایی با برند، برند خود را در آینده ثابت کنید

انتخاب بیش از حد بخشی از دلیلی است که کاربران گزینه‌های آشنا را انتخاب می‌کنند، و به همین دلیل است که استفاده از آشنایی می‌تواند یک ابرقدرت برای برجسته ، برند شما در دریایی از انتخاب‌های مشابه باشد.

2. نحوه درک ما از تجربیات را تعدیل می کند

سوگیری آشنایی نه تنها یک فرآیند ارزش برای پول است، بلکه یک ابزار واقعی است که نشان داده شده است که توجه، حافظه، ترجیحات برند، رفتار و حتی طعم درک شده در غذا را تعدیل می کند.

بیایید مثالی بزنیم که به ذهنم می‌رسد: به عنوان یک ایتالیایی، میان‌وعده دوران کودکی من نوتلا روی نان بود، بنابراین هر بار که شکلات دیگری پخش می‌شود، اصلاً به آن فکر نمی‌کنم، زیرا به نظر می‌رسد همه آنها طعم عجیبی دارند. من با این حال، دوست اسپانیایی من ایزابل با Nocilla بزرگ شد و به آن سوگند یاد می کند و می گوید نوتلا در مقایسه با آن طعم بدی دارد.

اما چرا این اتفاق می افتد؟ این به این دلیل است که آشنایی حتی می‌تواند نحوه درک ما از چیزی را تعدیل کند و رفتار ترجیحی مبتنی بر عاطفه ایجاد کند، همانطور که توسط دانشگاه واگنینگن و تحقیقات در هلند نشان داده شده است. گروه تحقیقاتی تشخیص برند و ترجیحات طعم سس سویا را مورد آزمایش قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که اگر برند سس شناخته شده و آشنا بود، بیشتر مورد پسند قرار می گرفت. این ترجیح طعم حتی زمانی که شرکت کنندگان اعمال می شوند فکر آنها علامت آشنا را تشخیص دادند اما اشتباه کردند. تشخیص درست یا نادرست نام تجاری آشنای خود به طور قابل توجهی باعث افزایش امتیازات پسندیدن شد.

  How to Find & Fix Them in 2024

در حالی که تئوری‌های تصمیم‌گیری و احساسات پیچیده‌تر هستند و هنوز در دست مطالعه هستند، قدرت آشنایی بر ادراک و ترجیح برند توسط چندین مطالعه دیگر در چند دهه گذشته نشان داده شده است (مونرو، 1976؛ پارک و لسیگ، 1981; ماریا ساکسیاروی). ، سعید سمیعی، 1386; ما، وانگ و دا، 2021 به نام چند). به عنوان مثال، یک مطالعه برجسته توسط McClure و همکارانش با قرار دادن شرکت‌کنندگان در آزمایش طعم کور پپسی در مقابل کوکاکولا، ترجیحات رفتاری نشان‌داده‌شده را برای مارک‌های آشنا بررسی کرد. زمانی که شرکت‌کنندگان برند نوشیدنی‌ای را که می‌چشند نمی‌دانستند، اولویت برای یکی یا دیگری به طور مساوی در گروه تقسیم می‌شد. با این حال، هنگامی که نوشیدنی ها برچسب گذاری شدند، آگاهی از نام تجاری یکی از نوشیدنی ها تأثیر قابل توجهی بر ترجیحات رفتاری بیان شده و پاسخ های مغزی اندازه گیری شده داشت. به طور خلاصه، دانش برند و تأثیرات فرهنگی بر ترجیحات مبتنی بر تأثیر تعصب دارد.

3. به ما احساس امنیت می دهد

همانطور که دیدیم، سوگیری آشنایی به ما اجازه می‌دهد گزینه‌ها را محدود کنیم و منابع شناختی را برای تخصیص به سایر وظایف مهم آزاد کنیم، اما چیزی که آن را در تصمیم‌گیری‌های رفتاری و مالی بسیار قدرتمند می‌کند، چیزی عمیق‌تر است: درک امنیت که می‌تواند انتقال.

در حالی که بدون شک این یک مکانیسم کارآمد از نظر منابع است، آشنایی همچنین احساس ما را در مورد برندها، به ویژه اعتماد درک شده ای که می توانیم به آنها داشته باشیم، تعدیل می کند. و این دقیقاً درک امنیت است که می تواند یک بازدیدکننده معمولی را به یک مشتری قابل اعتماد هدایت کند.

  Conseils pour trouver de vrais experts

اکتشافی آشنایی به طور گسترده ای در اقتصاد رفتاری شناخته شده است، زیرا سرمایه گذاران شرکت های محلی یا ملی را انتخاب می کنند زیرا آنها ریسک کمتری را در بر می گیرند. به نظر می رسد همین اتفاق برای کسب و کارهای آنلاین نیز رخ می دهد. اگر به درخواست‌های کنسول جستجوی Google (GSC) از برخی شرکت‌های جهانی نگاه کنید، خواهید دید که کلمات کلیدی مارک‌دار مبتنی بر مکان باعث جستجوهای زیادی می‌شوند – و گاهی اوقات نرخ کلیک (CTR) بسیار پایین است، و اینجاست که آنها تعداد زیادی از جستجوها را ایجاد می‌کنند. جستجوها می تواند مشتریان بالقوه ای را که پیشنهادات آنها را ارزیابی می کنند از دست بدهد.

منبع: https://moz.com/blog/brand-familiarity