وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 1 مارس 2024

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

Google جزئیات بتای چرخ فلک داده ساختاریافته جدیدی را برای نتایج غنی ارائه می دهد. Google اکنون به شما امکان می دهد موجودیت های منتقل شده را در اطلاعات صفحه غیرفعال کنید. تعاملات مشتری نمایه های کسب و کار Google هر چند روز یکبار به روز می شود. گوگل در یک سند دادگاه نوشت که کیفیت جستجوی آن بهبود یافته است. Google AdSense پست های دیواری را پیشنهاد می کند. من همچنین خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را ارسال کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • اسناد بتا برای چرخ فلک‌های داده ساختاریافته Google اضافه شد

    گوگل مستندات بتا جدیدی را برای چرخ فلک داده ساختاریافته که به عنوان چرخ و فلک میزبان نیز شناخته می شود، اضافه کرده است. گوگل نوشت که این یک “نتیجه غنی از چرخ فلک جدید در بتا است، که یک نتیجه غنی مانند لیست است که کاربران می توانند به صورت افقی حرکت کنند تا موجودیت های بیشتری را از یک سایت مشخص ببینند (که به عنوان چرخ فلک میزبان نیز شناخته می شود).

  • سند دادگاه گوگل می گوید که کیفیت جستجو همچنان در حال بهبود است

    گوگل سند توضیحی پس از آزمایش خود را برای آزمایش DOJ منتشر کرد که در مورد چیزهای مختلف زیادی صحبت می کند، از جمله بیان می کند که کیفیت جستجوی آن همچنان بهبود می یابد. ما قبلاً گفته او را پوشش داده ایم که جستجوی مایکروسافت بینگ دارای مشکلات کیفیت جستجو است.

  • اکنون می توانید موجودیت های مکان جستجوی Google را در Page Insights غیرفعال کنید

    Google فرمی را اضافه کرده است که در آن اکنون می‌توانید درخواست کنید از نمایش عملکرد موجودیت موقعیت مکانی در Page Insights برای کاربران در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) انصراف دهید. Page Insights دکمه‌ای است که می‌توانید وقتی در یک وب‌سایت با استفاده از برنامه Google هستید فشار دهید تا جزئیات بیشتری در مورد آن صفحه وب دریافت کنید. من فکر می کنم هنگام قایقرانی به آن SGE می گفتند.

  • گوگل هر چند روز یک بار نمایه های کسب و کار و تعامل با مشتری را به روز می کند

    وقتی نمایه کسب‌وکار Google خود را در Google جستجو می‌کنید، ممکن است Google تعداد «تعامل‌های مشتری» را به شما نشان دهد. سوال این است: این شماره چند بار به روز می شود؟ مت مک گی در انجمن جستجوی محلی گفت که فکر می کند هر 2 تا 3 روز یکبار به روز می شود.



  • پست‌های دیواری پیشنهاد Google AdSense (بتا)

    برای یک سال یا بیشتر، Google AdSense (و Ad Manager) این ویژگی را به نام Offerwall Messages (بتا) ارائه کرده است. Google AdSense اخیراً آن را از طریق رابط کنسول AdSense بیشتر کرده است و ناشران بیشتری به آن توجه می کنند.

  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدئو: بی ثباتی در رتبه بندی گوگل، هزاران باگ گوگل، مقالات بیشتر خوانده شده، جستجوی عمیق، کیفیت و سئو سایت بینگ گوگل را دوست ندارد

    این هفته دو دوره نوسان در رتبه‌بندی جستجوی گوگل داشته‌ایم، یکی آخر هفته گذشته و دیگری در حوالی پنجشنبه. اسناد دادگاه گوگل نشان می دهد که کیفیت جستجو بهبود یافته است، نه تنزل. گوگل این هفته نمایش نتایج بیشتر در پانل محلی را متوقف کرد تا اینکه رفع شد…


  • شکل اندروید با کوله پشتی در نشست تخصصی محصول زیبا

    در اینجا چند مزیت رایگان و سرگرم کننده دیگر از اجلاس متخصصان محصولات Google وجود دارد که به نظر من زیبا بودند. این مجسمه کوچک اندرویدی با یک کوله پشتی کوچک زرد رنگ است. و بله، PSE روی آن نوشته شده است.
  چرا و چگونه از آنها استفاده کنید • Yoast

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-03-01-2024-36984.html