وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 27 فوریه 2024

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

بسته محلی گوگل قابلیت نمایش نتایج بیشتر را برای بیش از 16 ساعت حذف کرده است. فهرست‌های مسافرتی و هتل‌های جستجوی Google در مناطق اتحادیه اروپا ربوده می‌شوند. Google Analytics 4 اکنون یک گزارش پیش‌فرض Google Ads دارد. Google Ads اکنون بر اساس وضعیت بودجه، کدهای رنگی را محدود می کند. گوگل گفت که مایکروسافت می خواست Bing Search را به اپل بفروشد، اما اپل گفت که مشکلات کیفیتی دارد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • Google پیوندی را برای نمایش نتایج محلی بیشتر از نتایج جستجو حذف می کند

    Google عناصر «مکان‌های بیشتر»، «نمایش همه» و پیوندها را حذف کرده است تا نتایج محلی بیشتری را از بسته محلی، منطقه مکان‌ها، در نتایج جستجوی Google نشان دهد. این اتفاق دیشب حوالی ساعت 5 بعدازظهر به وقت شرقی رخ داد و من فکر کردم که یک باگ است، اما تا کنون گوگل هنوز این مشکل را برطرف نکرده است.

  • اشکال مربوط به ربودن جستجوی Google Europe با TripAdvisor، Booking، Hotel.com و موارد دیگر

    جستجوی Google ممکن است در مناطق اروپایی باگ داشته باشد و لیست هتل ها توسط سایت های هرزنامه ربوده شود. Google در نتایج جستجوی خود، TripAdvisor، Hotels.com، Booking.com و سایر سایت های قانونی را نشان می دهد، اما وقتی روی این لیست ها کلیک می کنید، به سایت دیگری هدایت می شوید، یک سایت اسپم.


  • گزارش: مایکروسافت سعی کرد Bing را به اپل بفروشد، اما مشکلات کیفیت جستجو مانع از آن شد

    طبق پرونده دادگاهی توسط گوگل، مایکروسافت تلاش کرد تا بینگ، موتور جستجوی خود را به اپل بفروشد، اما اپل به دلیل مشکلات کیفیت جستجو و عدم سرمایه گذاری، آن را نمی خواست. علاوه بر این، مایکروسافت به اپل پیشنهاد داد که Bing را به موتور جستجوی پیش فرض تبدیل کند، اما این نیز رد شد.

  • گوگل آنالیتیکس به طور پیش فرض یک گزارش جدید گوگل ادز اضافه می کند

    به نظر می‌رسد Google Analytics یک گزارش پیش‌فرض Google Ads را به بخش گزارش عملکرد اضافه کرده است. این در صورتی است که نمایه Google Analytics 4 خود را به حساب Google Ads خود مرتبط کرده باشید.

  • Google Ads با توجه به وضعیت بودجه محدود شده است، اکنون کد رنگی دارد

    Google Ads اکنون از رنگ‌هایی مانند رنگ‌های برجسته پس‌زمینه زرد و قرمز برای ستون وضعیت «محدود شده توسط بودجه» استفاده می‌کند. من حدس می زنم یک نشانگر رنگ زرد به اندازه یک نشانگر رنگ قرمز محدود نیست.


  • Google Photos Sprinkle Waffle

    این یک عکس قدیمی است که اخیراً در اینستاگرام پیدا کردم اما مربوط به سال 2015 است. این یک وافل فانتزی در جعبه Google Photos است، خوشمزه به نظر می رسد اما اکنون مطمئن هستم که خوردن آن بسیار دشوار است.

  معیار جدید Google Interaction to Next Paint را بهینه کنید

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  SE Ranking's Upgraded Competitive Research Module

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

  • 10 تا از بهترین API های SEO برای تجارت، seoClarity
  • 5 روشی که سیستم محتوای مفید گوگل می تواند بر اساس به روز رسانی های قبلی الگوریتم تنبیهی مانند پاندا و پنگوئن، GSQI تکامل یابد
  • INP (Interaction to Next Paint): لومار، سئوی متریک Core Web Vitals جدید که باید بدانند
  • سئو در سال 2023: برندگان، بازندگان و روندهای عمومی، Amsive
  • سئو مرده نیست، HackerNoon
  • سئو، آیا از این 6 مدل ذهنی استفاده می کنید؟، Ahrefs
  • معیار دشواری خود را پیدا کنید – سطح بعدی، Moz
  • چارچوب SEO – اجرا (EP8)، استراتژی های دیجیتال قطب نما

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-27-2024-36963.html