سئو واقعیت یا تخیل؟  • Yoast
وبلاگ

سئو واقعیت یا تخیل؟ • Yoast

سئو تا حدودی شهرت مشکوکی دارد. در گذشته، مردم نکات فرضی را به اشتراک می‌گذاشتند که فوراً شما را رتبه‌بندی می‌کرد. اما در دنیای سئو چیزهای زیادی تغییر کرده است. بنابراین، آیا این نکات هنوز درست است؟ بیایید نگاهی بیندازیم که واقعیت سئو چیست و تخیل سئو چیست!

منشأ این شهرت

مدت‌ها پیش، زمانی که الگوریتم گوگل چندان خوب نبود، می‌توانستید در نتایج جستجو کار کنید. خالی ، کلمات کلیدی (به طوری که هیچ ، آنها را نمی بیند، اما گوگل آنها را می خزد) یک استراتژی موثر در آن روز بود. درست مانند خرید لینک های متعدد در سایت های مشکوک. با تکامل گوگل، این نوع ترفندهای کثیف سئو شروع به نتیجه معکوس کردند.

اگر می‌پرسید که آیا برخی از تاکتیک‌های قدیمی یا کلاه سیاه سئو هنوز جواب می‌دهند، به آن فکر کنید: آیا تجربه بهتری در سایت شما به کاربر می‌دهد؟ آیا وب سایت شما عملکرد بهتری دارد؟ اگر می توانید به این سؤالات پاسخ مثبت دهید، احتمالاً این یک استراتژی خوب سئو است. با این حال، هر چیزی که به نظر یک حقه باشد، احتمالاً در دراز مدت استراتژی سئو خوبی نخواهد بود. بنابراین، بیایید نگاهی به برخی ادعاهای سئو بیندازیم و دریابیم که آیا آنها واقعی هستند یا جعلی!

سئو واقعیت یا خیال؟

واقعیت یا داستان 1: محتوا پادشاه است

محتوا یک جنبه بسیار مهم در هر استراتژی سئو است. از این گذشته، گوگل متون را خزیده و رتبه سایت شما را بر اساس کیفیت متون شما تعیین می کند. محتوای با کیفیت بالا همچنین منجر به کاهش نرخ پرش و توجه بیشتر در رسانه های اجتماعی می شود.

  6 سوال در مورد تغییر مسیر برای SEO • Yoast

واقعیت سئو: محتوا پادشاه است

در حالی که بک لینک ها مطمئناً برای استراتژی سئوی شما مهم هستند، باید نسبت به انواع بک لینک هایی که می خواهید به وب سایت خود جذب کنید انتخابی باشید. برای شروع، شما نباید تعداد زیادی لینک بخرید. (همچنین نباید تبادل لینک کنید.) دوم، از هیچ برنامه خودکاری برای به دست آوردن لینک استفاده نکنید. همچنین وبلاگ های مهمان با محتوای بسیار نازک ایجاد نکنید و به دنبال لینک هایی که کاملاً با موضوع وب سایت شما بی ارتباط هستند نروید. شما نباید لینک هایی از سایت های اسپم داشته باشید که هدف آنها فقط تبلیغ قمار، ویاگرا و ، است (مگر اینکه وب سایت شما در مورد قمار، ویاگرا و ، باشد). در نهایت، مطمئن شوید که محتوای واقعی پشت لینک هایی که استفاده می کنید وجود دارد. به طور خلاصه: شما هرگز نباید برای پیوندها هزینه کنید.

اگر تصمیم بگیرید که در زمینه لینک سازی بیش از حد پیش بروید، در معرض خطر جریمه پنگوئن قرار می گیرید و رتبه خود را در گوگل از دست می دهید. اگر می‌خواهید درباره استراتژی‌های لینک‌سازی و سایر مهارت‌های ضروری SEO اطلاعات بیشتری کسب کنید، باید آموزش جامع سئو ما را بررسی کنید!

سئو تخیلی: تا جایی که ممکن است لینک دریافت کنید

واقعیت یا داستان 3: تراکم کلمات کلیدی باید بسیار زیاد باشد

برخی افراد استدلال می کنند که باید تا حد امکان کلمات کلیدی را در متن خود قرار دهید. آنها امیدوارند که گوگل متوجه تعداد کلمات کلیدی آنها شود و بنابراین متن را در بالای نتایج جستجو قرار دهد. با این حال، متن آنها غیر قابل خواندن خواهد شد. پس نباید این کار را بکنند! این قطعا برای شما نتیجه معکوس خواهد داشت. هرگز محتوای ایجاد شده برای موتورهای جستجو را ننویسید. همیشه با در نظر گرفتن مخاطب واقعی محتوا بنویسید. روی محتوای باکیفیت سرمایه گذاری کنید که ترافیک پایدار طولانی مدت را به وب سایت شما هدایت کند.

  جستجوی Google و نقشه‌ها برای سفرهای سبزتر از طریق @sejournal، @MattGSouthern ارتقا می‌یابند

داستان سئو: تراکم کلمات کلیدی باید بسیار بالا باشد

واقعیت یا تخیلی 4: برای انجام سئو به مهارت های فنی بالا نیاز ندارید

سئو فنی قطعا بخش مهمی از استراتژی سئو است. و یادگیری یک کد کوچک ضرری ندارد (حتی ممکن است بسیار سرگرم کننده باشد). با این حال، اگر از وردپرس و افزونه Yoast SEO ما استفاده می کنید، سئوی فنی شما تقریباً پوشش داده می شود. افزونه ما برای پشتیبانی از تمام جنبه های فنی استراتژی SEO شما طراحی شده است.

واقعیت سئو: برای انجام سئو به مهارت های فنی بالا نیاز ندارید

واقعیت یا داستان 5: توضیحات متا اهمیتی ندارند

گوگل 70 درصد از توضیحات متا اضافه شده به صورت دستی را بازنویسی می کند. این به این معنی است که احتمال زیادی وجود دارد که توضیحات متا که به صورت دستی اضافه کرده‌اید توسط Google بازنویسی شود. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نباید به محتوای توضیحات متا خود توجه کنید. توضیحات متا اطلاعات ضروری را در اختیار موتورهای جستجو و کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، بر اساس عنوان سئو و توضیحات متا است که کاربر تصمیم می گیرد از صفحه شما بازدید کند یا خیر. نادیده گرفتن آنها به معنای از دست دادن فرصتی برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما است.

داستان سئو: توضیحات متا مهم نیست

واقعیت یا داستان 6: رسانه های اجتماعی می توانند رتبه بندی شما را بهبود بخشند

Google هنگام رتبه‌بندی محتوای شما، عملکرد رسانه‌های اجتماعی وب‌سایت شما (مانند دنبال‌کنندگان یا اشتراک‌گذاری‌ها) را در نظر نمی‌گیرد. با این حال، یک استراتژی خوب رسانه های اجتماعی با افزایش ترافیک شما به رتبه بندی شما کمک می کند. ترافیک بالا باعث می شود که موتورهای جستجو محتوای شما را مرتبط بدانند. علاوه بر این، تفاوت بین موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی مبهم است. برای مثال می توان از گوگل و اینستاگرام برای یافتن پاسخ یک سوال استفاده کرد.

واقعیت سئو: رسانه های اجتماعی می توانند رتبه بندی شما را بهبود بخشند

  A/B Testing in Google Analytics 4: Life After Optimize

واقعیت یا تخیلی 7: گوگل با هوش مصنوعی جایگزین خواهد شد

اگرچه استفاده از پلتفرم های هوش مصنوعی به عنوان موتورهای جستجو نسبتاً جدید است، هوش مصنوعی مدتی است که تجربه موتور جستجو را شکل داده است. به عنوان مثال، هوش مصنوعی چیزی است که به گوگل کمک می کند جستجوی صوتی و جستجوی تصویر را ارائه دهد. و نه تنها برخی از موتورهای جستجو مدل های زبان هوش مصنوعی خود را معرفی می کنند (مانند جمینی)، بلکه مدل های هوش مصنوعی را نیز در نتایج موتورهای جستجو جاسازی می کنند.

بنابراین در حالی که ما دقیقا نمی دانیم آینده چه خواهد شد، واضح است که گوگل و هوش مصنوعی به جای جایگزینی یکدیگر راهی برای همکاری با یکدیگر پیدا کرده اند.

داستان سئو: هوش مصنوعی جایگزین گوگل خواهد شد

واقعیت یا تخیلی 8: سئو فقط یک ترفند است

در Yoast، ما یک استراتژی سئو ارائه می دهیم که آن را سئوی جامع می نامیم. سئو جامع به این معنی است که شما بر روی توسعه یک استراتژی سئو بلند مدت تمرکز می کنید که بر تمام جنبه های بهینه سازی وب سایت متمرکز است تا به بهترین نتیجه برسید. بخشی از این استراتژی نوشتن محتوای عالی، انجام روابط عمومی خوب و روابط اجتماعی، اطمینان از امنیت وب سایت شما و ایجاد یک تجربه کاربری عالی است. و البته، وب سایت شما باید دارای برتری فنی و ساختار سایت چشمگیر باشد. این یک حقه نیست. فقط کار سختی است.

داستان سئو: سئو فقط ترفند است

نتیجه

داستان نهایی سئو همه چیز را می گوید: سئو همه ترفندها نیست. Yoast معتقد است که سئو یک استراتژی بلند مدت است که بر ایجاد محتوای با کیفیت برای مخاطبان و گرفتن بهترین نتیجه تمرکز دارد. کار زیاد است، اما قطعا در دراز مدت نتیجه خواهد داد!

بیشتر بخوانید: سئو جامع »

منبع: https://yoast.com/seo-fact-fiction/