چگونه مشاغل محلی عشق، وفاداری و دوستی را القا می کنند
وبلاگ

چگونه مشاغل محلی عشق، وفاداری و دوستی را القا می کنند

این سه حالت متداول می تواند مانع از کسب عشق، وفاداری و دوستی مشتریان شود. خوشبختانه، هر یک از آنها راه حلی دارند که می توانید برای بازگشایی مسیرهای روشن برای ایجاد روابط واقعی پیاده سازی کنید:

1. عدم آموزش کارکنان در مورد فرهنگ و استانداردهای شرکت به تجربه مشتری لطمه می زند

65 درصد از افرادی که در نظرسنجی گسترده Moz در مورد عادات نویسندگان نقد شرکت کردند، می گویند که خدمات ضعیف یا بی ادبانه به مشتریان آنها را به نوشتن نظرات منفی سوق داده است.

برخی از مسائل مانند این مستقیماً از طرف صاحب کسب و کار می‌آید، اما بسیاری از اوقات کارکنان آموزش‌های لازم برای معرفی برند را به خوبی دریافت نکرده‌اند. هرچه بیشتر کارکنان خود را در مورد نحوه برخورد شرکت با مشتریان و نحوه رسیدگی و تسریع حل و فصل شکایات محل کار آموزش دهید، می توانید تلاش بیشتری برای محافظت از مشتریان و شهرت خوب برند خود انجام دهید.

2. اطلاعات آنلاین نادرست در مورد کسب و کار شما که مشتریان را به اشتباه هدایت می کند و آنها را آزار می دهد

فهرست‌های کسب‌وکار محلی مدیریت‌نشده می‌توانند در طول زمان نادرستی‌ها را انباشته کنند و مشتریان را با آدرس‌ها، شماره تلفن‌ها و ساعات کار نادرست مواجه کنند. متأسفانه 52 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی Moz این سناریو را دلیل بررسی های منفی خود عنوان می کنند.

  The latest jobs in search marketing

مدیریت فعال فهرست‌های خود، چه به صورت دستی یا از طریق راه‌حلی مناسب مانند Moz Local، به طور قابل‌توجهی خطر ایجاد تصور منفی از نام تجاری شما توسط مشتریان را کاهش می‌دهد، زیرا آنها پس از ساعت‌ها به خانه شما می‌رسند یا «خدمات اضافی» دریافت می‌کنند. » پیام در شماره تلفن قدیمی.

3. عدم پاسخگویی به درخواست کمک

متأسفانه، پایگاه‌های اطلاعاتی بررسی بازیکنان آنلاین بزرگ مانند Google، Yelp و Tripadvisor مملو از شکایات منتشر نشده است که هرگز توسط صاحب کسب و کار پاسخ داده نمی‌شود. این یک ضروری است سازگاری برای درک این موضوع که نادیده گرفتن نظرات منفی آنلاین مانند این است که از مشتری بخواهید در فروشگاه شما به شما نزدیک شود تا در مورد چیزی که اشتباه است از شما کمک بخواهد و سپس از آنجا دور شود.

هر نقدی سزاوار پاسخ است و بررسی های منفی باید اولویت اصلی شما باشد. خبر خوب این است که اگر پاسخ شما به طور موثر یک شکایت را حل کند، 67 درصد نظرات مشتریان در مورد برند شما را بهبود می بخشد و 62 درصد به کسب و کار شما فرصتی دوباره می دهد.

واقعا خوب است بدانید که در حذف برخی از این مسدود کننده های اصلی ناتوان نیستید! و در برخی موارد، حسن نیتی که به دست می‌آورید می‌تواند پیامدهای نجات‌بخشی برای شما و کسب‌وکارتان داشته باشد، همانطور که در ادامه خواهیم دید.

منبع: https://moz.com/blog/love-loyalty-friendship-local-businesses