به‌روزرسانی‌های اصلی و ضد هرزنامه Google March، اقدامات دستی، خط‌مشی‌های ضد هرزنامه، ابزارهای وب‌مستر Bing، جستجوی عمیق، جستجوی پولی و موارد دیگر.
وبلاگ

به‌روزرسانی‌های اصلی و ضد هرزنامه Google March، اقدامات دستی، خط‌مشی‌های ضد هرزنامه، ابزارهای وب‌مستر Bing، جستجوی عمیق، جستجوی پولی و موارد دیگر.


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا را کلیک کنید.

بین انتشار به‌روزرسانی اصلی مارس 2024 توسط گوگل، که انتظار می‌رود یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های هسته‌ای باشد که گوگل تا کنون منتشر کرده، هفته‌ای شلوغ بوده است. Google همچنین یک به‌روزرسانی ضد هرزنامه در مارس 2024 منتشر کرد. Google در حال به‌روزرسانی تعدادی از خط‌مشی‌های ضد هرزنامه خود است و در عین حال اقدامات دستی زیادی را ارائه می‌کند. گوگل همچنین دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی خود را به روز کرد. گوگل گفت که همیشه سعی می کند از همپوشانی این به روز رسانی های الگوریتم گوگل جلوگیری کند. اکثر سئوکاران معتقدند که این به روز رسانی ها منجر به تغییرات عمده ای در کیفیت جستجو نمی شود، اما گوگل معتقد است که چنین خواهد شد. من همچنین گزارش ماهانه Google Webmaster را برای ماه مارس منتشر کردم. گوگل در مورد اطلاعات قابل اعتماد و اینکه آیا می داند چیست یا نه صحبت کرد. مایکروسافت IndexNow Insights و گزارش جدیدی در مورد بینش برتر SEO در ابزار وب مستر بینگ را اعلام کرد. کنسول جستجوی گوگل گزارش نتایج غنی از درآمد خود را به روز کرده است. کنسول جستجوی گوگل همچنین گفت که نتایج غنی از رویداد دیگر در جستجو ظاهر نمی شوند. گوگل وب سایت های Google Business Profile را تعطیل کرده است. چند ابزار نمایه کسب و کار Google عصر پنجشنبه از کار افتاد. جستجوی عمیق بینگ پس از اولین راه‌اندازی وحشتناک دوباره راه‌اندازی شده و اجرا می‌شود. بینگ تنظیمات جدید Copilot را اضافه کرد. Google Ads به طور خودکار گروه های تبلیغاتی غیرفعال را متوقف می کند. گوگل ادز رسما ابزار Solutions را راه اندازی کرد. تبلیغات سرویس محلی Google مشمول الزامات تأیید جدید خواهند بود. به نظر می رسد Google Ads Editor نسخه 2.6 را در این هفته راه اندازی می کند. Microsoft Advertising Performance Max را در سطح جهانی عرضه کرده است. سایت Google AdSense for Search نیز به تأیید مجدد نیاز دارد. و اگر می‌خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ‌ها کمک کنید، از patreon.com/barryschwartz دیدن کنید. این برترین اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

  متا طی چند هفته آینده Threads را در اتحادیه اروپا راه اندازی خواهد کرد

با حمایت مالی Similarweb، نرم افزار جامع سئو استراتژیک. با تجزیه و تحلیل رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، ردیابی رتبه بندی، بینش SERP و موارد دیگر، چشم انداز سئو را به وضوح به دست آورید. Similarweb با ترافیک پیشرو در صنعت و داده‌های کلمات کلیدی مبتنی بر سفرهای واقعی کاربر، بینشی به متخصصان سئو می‌دهد تا بتوانند استراتژی‌های هوشمندی بسازند و رشد پایدار را برای کسب‌وکار خود هدایت کنند.

حتماً در فید ویدیوی ما مشترک شوید یا مستقیماً در iTunes، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts یا پخش کننده پادکست مورد علاقه خود مشترک شوید تا از این به روز رسانی ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. در اینجا نسخه YouTube جریان است:

جستجوی موضوعات بحث:

لطفاً در YouTube یا از طریق iTunes یا RSS Reader مورد علاقه خود مشترک شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ صحیح نظر دهید و موفق باشید!

منبع: https://www.seroundtable.com/video-03-08-2024-37027.html