خواندن قالب ها می تواند به ما در بهینه سازی محتوا کمک کند
وبلاگ

خواندن قالب ها می تواند به ما در بهینه سازی محتوا کمک کند

یک راه خوب برای درک نحوه تعامل کاربران شما با محتوا، زیرا می توانید از هر یک از آنها به عنوان یک الگو استفاده کنید. با این حال، این لزوماً منعکس کننده کاربران شما نیست. بنابراین می‌توانید از ابزارهایی مانند Hotjar استفاده کنید که عملکرد مناسبی برای نقشه‌برداری حرارتی دارد تا بفهمید کاربران بیشتر وقت خود را کجا می‌گذرانند.

اما همچنین مواردی مانند Google Analytics 4، که در آن می‌توانید یک رویداد را هنگام اسکرول ، کاربران تنظیم کنید، که به شما درک خوبی از این واقعیت می‌دهد که نه تنها افراد پس از خواندن چند خط اول محتوای شما، جهش نمی‌کنند. آن کاربران الگوی F، اما همچنین کجا محتوای خود را ساختار می دهید که اسکرول را برای آن کاربران Layer Cake آسان تر می کند.

کاری که این کار انجام می‌دهد این است که نه تنها چیزهایی را به شما نشان می‌دهد که واقعاً، واقعاً خوب هستند، برای ارائه به رئیس‌تان برای نشان دادن موفقیت‌تان خوب است، بلکه مکان‌هایی را که باید در آن‌ها بهتر عمل کنید، و اینکه در اینجا بهینه‌سازی محتوا انجام می‌شود. بیا تو بازی. این هرگز یک راه حل یکسان نخواهد بود.

اما بهترین راه برای انجام این کار بهینه سازی است، شاید داده های تعامل کاربر ماه گذشته را با یک ماه پس از بهینه سازی مقایسه کنید و آنها را مقایسه کنید. و اگر ماه بعد بهتر باشد، جای تعجب دارد. اگر اینطور نیست، اشکالی ندارد زیرا می توانید به عقب برگردید و دوباره بهینه سازی کنید. شاید نحوه مصرف محتوا توسط کاربران شما در چند ماه گذشته تغییر کرده باشد. شاید شما رقیبی داشته باشید که بیشتر روی محتوای ویدیویی کوتاه تمرکز دارد. بنابراین، شما می خواهید شروع به استفاده از آن کنید و تیم اجتماعی خود را تشویق کنید تا در ایده پردازی محتوا مشارکت کنند. این می تواند ادامه پیدا کند.

  5 rapports Google Analytics que tout spécialiste du marketing PPC doit connaître

اما استفاده از چیزهایی مانند Hotjar و GA4 نه تنها برای درک اینکه چگونه کاربران شما با محتوای شما به صورت مثبت درگیر می شوند، بلکه به صورت منفی نیز بسیار مهم است و همه این فرصت ها را برای بهبود در اختیار شما قرار می دهد. فکر می کنم این چیزی است که من دارم.

من واقعا امیدوارم این مفید بوده باشد. اگر می‌خواهید این گفتگو را ادامه دهید، درباره طراحی محتوا با من چت کنید، من در توییتر @chloeivyroseseo هستم، یا می‌توانید من را در لینکدین دنبال کنید. من واقعا امیدوارم این مفید بوده باشد. با تشکر از همه شما. خدا حافظ.

منبع: https://moz.com/blog/reading-patterns-whiteboard-friday