چگونه یک مقدمه بهینه شده SEO برای یک پست وبلاگ بنویسیم • Yoast
وبلاگ

چگونه یک مقدمه بهینه شده SEO برای یک پست وبلاگ بنویسیم • Yoast

مهمترین بخش یک پیام چیست؟ پاراگراف اول! این مقدمه مقاله شما است و به مخاطبان شما می گوید که پیام شما در مورد چیست. اما پاراگراف اول برای گوگل نیز مهم است. به همین دلیل باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در این پست وبلاگ توضیح خواهیم داد چرا مقدمه سئو دوستانه بسیار مهم است و نکات عملی در مورد نحوه نوشتن یک پاراگراف اول عالی ارائه می دهد. پس ادامه مطلب را بخوانید!

چرا باید یک مقدمه بهینه شده برای سئو بنویسید؟

مردم معمولاً از ابتدای مقاله شروع به خواندن می کنند. اگر معرفی شما قانع کننده نباشد، مردم کلیک می کنند. گوگل هم این را می داند، زیرا گوگل در تلاش است از انسان تقلید کند. بنابراین اگر معرفی شما بد باشد، شاهد افت رتبه خود خواهید بود. برای جلوگیری از این امر، اولین پاراگراف شما باید به خوبی نوشته و بهینه شده باشد.

یک معرفی خوب چه کاری باید انجام دهد؟

از آنجایی که الزامات پاراگراف اول بیشتر از بقیه متن شماست، مقدمه شما باید حداقل سه کار را انجام دهد. بیایید ببینیم موضوع چیست!

1. موضوع را معرفی کنید

پاراگراف اول باید موضوع را معرفی کند. فقط با خواندن مقدمه، خوانندگان باید بدانند پیام مقاله شما چیست. باید به این سوال پاسخ دهد: در این مقاله چه چیزی می خواهید به مردم بگویید؟

مقدمه این پست وبلاگ حاوی این پیام است: “معرفی پست شما برای مخاطبان و گوگل بسیار مهم است.” زیرا این همان چیزی است که این مقاله در مورد آن است. این چیزی است که میخواهیم شما یاد آوردن.

  ابزارهای وب مستر بینگ برای حذف ویژگی Disavow Links

نکته سئو: از عبارت کلیدی تمرکز خود استفاده کنید

معرفی موضوع همچنین به شما امکان می دهد از عبارت تمرکز کلیدی خود در مقدمه استفاده کنید. شما باید از عبارات جستجوی دقیقی که مخاطبان شما استفاده می کنند استفاده کنید. این به مخاطبان شما اطمینان می دهد که پست شما به سوالی که از گوگل پرسیده اند پاسخ خواهد داد.

2. مردم را به یادگیری بیشتر تشویق کنید

دومین کاری که یک معرفی خوب باید انجام دهد: مردم را هیجان زده کند. برای انجام این کار به یک قلاب نیاز دارید. چیزی سرگرم کننده یا چیزی که توجه مردم را به خود جلب کند. معرفی شما باید مردم را به خواندن مطالب بیشتر وادار کند. مردم باید کنجکاو باشند که در ادامه چه می‌آید و برای یافتن چنین مقاله شگفت‌انگیزی هیجان‌زده باشند.

3. انتظارات را تعیین کنید

سومین کاری که یک معرفی بهینه شده برای سئو باید انجام دهد، تعیین انتظارات است. با خواندن پاراگراف اول مقاله خود، خوانندگان باید بدانند که چه انتظاری دارند. زیرا اگر مقدمه شما مبهم یا خسته کننده باشد، به احتمال زیاد مردم روی آن کلیک خواهند کرد.

نکاتی برای نوشتن مقدمه سئو دوستانه

قبل از نوشتن فکر کن

همانطور که بحث کردیم، مقدمه شما مهمترین پاراگراف شماست. پس فکر کن چی قراره بنویسی به مخاطبان خود فکر کنید: به چه کسی می‌خواهید برسید؟ آنها از مقاله شما چه خواهند آموخت یا چه مشکلاتی را حل می کنید؟ اگر پاسخ این سوالات را بدانید، نوشتن مقدمه شما بسیار آسان تر خواهد بود.

البته می توانید در آخر هم مقدمه خود را بنویسید. اگرچه قبل از شروع نوشتن خوب است به این فکر کنید که پیام شما در مورد چیست، اما می توانید در حین نوشتن ایده های جدیدی را کشف کنید. هنگامی که پست شما تمام شد، ایده روشنی از آنچه در مورد آن است خواهید داشت، که امیدواریم نوشتن مقدمه شما را آسان تر کند. این فقط به ترجیحات شما بستگی دارد!

مثال

بیایید این مقاله را به عنوان مثال در نظر بگیریم. مخاطب مورد نظر ما در درجه اول نویسندگان و وبلاگ نویسان هستند. افرادی که می خواهند محتوا تولید کنند تا رتبه بالاتری در موتورهای جستجو داشته باشند. مشکل اصلی آنها نیز این است: محتوای آنها آنطور که می خواهند رتبه بندی نشده است. سپس این مقاله بخشی از راه حل است، زیرا به کاربران اینترنت توصیه های عملی برای بهبود معرفی پست های خود می دهد.

  نحوه حذف نوار کناری در وردپرس » رتبه ریاضی

روی مشکل تمرکز کنید

شما باید در مقدمه به مشکلی که مخاطبان با آن مواجه هستند اشاره کنید. اگر مردم مشکل را تشخیص دهند، مایلند بقیه مقاله شما را بخوانند تا ببینند آیا به آنها در یافتن راه حل کمک می کند یا خیر.

آن را مرتبط کنید

هی تو! هر کی این پست رو بخونه! اگر مستقیماً با خوانندگان خود صحبت کنید، آنها تمایل بیشتری به ادامه خواندن خواهند داشت. بنابراین، به خوانندگان خود این احساس را بدهید که این مقاله را مخصوصاً برای آنها نوشته اید. از “شما” و “شما” استفاده کنید و از آنها سوال بپرسید. این باعث می شود مردم احساس کنند که شما با آنها صحبت می کنید.

خوش بگذره

از نقل قول ها، آمار، داستان ها و حکایات استفاده کنید تا مقدمه خود را برای خواندن سرگرم کننده تر کنید. نقل قول ها و آمار شما را متقاعد کننده تر می کند، در حالی که داستان ها و حکایات خواندن مقاله شما را سرگرم کننده تر می کند.

نکته: اگر از نقل قول ها یا داستان ها در مقدمه خود استفاده می کنید، خوب است دوباره در جمع بندی به آنها اشاره کنید. با این کار مقاله شما “کامل” می شود. به علاوه، به خوانندگان شما کمک می کند تا داستان و پیام شما را به خاطر بسپارند.

از فونت دیگری استفاده کنید

می دانید که مقدمه باید به خوبی نوشته شود، اما آیا می دانید که باید به خوبی طراحی شود؟ با استفاده از یک فونت متفاوت آن را برجسته کنید یا کلمات را جسور کنید. خوانندگان شما بلافاصله متوجه خواهند شد که در حال خواندن مقدمه هستند. بعلاوه، مقدمه را مهم جلوه می دهد (که انجام می دهد!).

از این عبارت تمرکز کلیدی استفاده کنید!

قبلاً در این مورد بحث کرده‌ایم، اما خوب است دوباره به آن اشاره کنیم: اگر می‌خواهید مقدمه‌ای بهینه‌شده برای سئو بنویسید، از عبارت کلیدی تمرکز خود در پاراگراف اول استفاده کنید! شما می خواهید مخاطبان شما فوراً متوجه شوند که به دنبال چه چیزی هستند. زیرا مخاطبان شما را متقاعد می کند که مقاله درستی را می خوانند.

  نحوه ایجاد خلاصه محتوا (با 6 قالب)

آن را خوانا نگه دارید

خوانایی برای کل مقاله شما و حتی بیشتر برای مقدمه مهم است! خواندن پاراگراف اول خود را سخت نکنید. از جملات کوتاه استفاده کنید و از صدای منفعل خودداری کنید.

علاوه بر این، یک مقدمه نباید خیلی طولانی باشد. بهتر است یک پاراگراف حداکثر 10 یا 12 جمله بنویسید. می توانید یک مقدمه را به دو پاراگراف کوتاهتر تقسیم کنید. فقط پاراگراف ها را بیشتر از 12 جمله نسازید.

دستور العمل کمی برای یک مقدمه بهینه شده برای سئو

بیایید این را کوتاه و کاربردی کنیم. در اینجا دستور العمل برای نوشتن یک مقدمه بهینه شده برای سئو آمده است:

  1. با یک قلاب شروع کنید. قلاب می تواند هر چیزی باشد که توجه خواننده را جلب کند. شما می توانید یک نظر بحث برانگیز بیان کنید یا یک سوال (لفاظی) بپرسید. شما می توانید یک آمار را به اشتراک بگذارید. فقط مطمئن شوید که دو یا سه جمله بنویسید که خواننده شما را درگیر کند و او را به خواندن ادامه دهد.
  2. پیام مقاله خود را ارائه دهید. بعد از قلاب خود، دو یا سه جمله بنویسید که در آن مشکل اصلی را که در حال حل آن هستید در پست وبلاگ ارائه دهید.
  3. سپس دو یا سه جمله در مورد آن بنویسید آنچه مردم می توانند انتظار داشته باشند در این مقاله. یک عبارت مفید این است: “در این مقاله به بحث خواهیم پرداخت/شما خواهید آموخت…”

با نوشتن مقدمه های بهینه شده برای سئو سایت خود را دوست داشته باشید

اگر محتوا می نویسید، می خواهید مخاطبان شما آن را بخوانند! اما شما همچنین می خواهید در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشید. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که مهمترین بخش متن شما، مقدمه، مورد توجه ویژه قرار می گیرد. پاراگراف اول خود را کمی بیشتر به سئو محبت کنید، زیرا می تواند تفاوت را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: سئو عشق: چرا باید در اسرع وقت به یک پست جدید پیوند اضافه کنید »

سری عشق سئو

منبع: https://yoast.com/seo-friendly-introduction/